جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۶
۱۳

۸ درصد رای و این همه طلبکاری از دولت؟!

چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۲۰
کد مطلب: 379517
معاون مشارکتی وزارت کشور اصلاحات می‌گوید؛ یکی از گزینه‌های تصدی معاونت سیاسی در این وزارتخانه است.
۸ درصد رای و این همه طلبکاری از دولت؟!
به گزارش جهان به نقل از کیهان، محمود میرلوحی در مصاحبه با ایلنا گفت: بنده از گزینه‌های این سمت در دولت هستم. البته تاکنون برای پذیرش پست معاونت سیاسی از سوی وزارت کشور با بنده صحبتی نشده است. اما چند ماهی است که این بحث در دولت و وزارت کشور مطرح شده است.

عضو مرکزیت حزب منحله مشارکت به روال افراطیون گفت: جریان اصلاحات کلیت دولت را تایید می‌کند ولی در حوزه وزارت کشور نقد داریم؛ اول اینکه فکر می‌کنیم با اتفاقی که افتاد و مردم به صحنه آمدند و این انتخابات افتخارآمیز شکل گرفت، اگر قرار باشد مسائل بدون تحول و تغییر بر پاشنه قبل بچرخد قطعا مورد پذیرش نیست.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد که وزارت کشور تاکنون نتوانسته است پاسخگوی بخش زیادی از انتظارات سیاسی هواداران دولت باشد.

عضو حزب منحله افراطیون ضمن معتدل معرفی کردن خود گفت: البته تاکنون برای پذیرش پست معاونت سیاسی از سوی وزارت کشور با بنده صحبتی نشده است. اما چند ماهی است که این بحث در دولت و وزارت کشور مطرح شده و بنده نیز یکی از گزینه‌های این سمت در دولت هستم.

فتح وزارتخانه‌ها به واسطه ایجاد جنجال و شانتاژ و مهره‌چینی در سطوح معاونت‌ها، یکی از شیوه‌های افراطیون می‌باشد. این طیف برای پیشبرد شانتاژ خود ادعا می‌کند در فلان حوزه توقع رای‌دهندگان برآورده نشده، بنابراین باید مدیر آن حوزه برکنار و کسی از میان ما انتخاب شود تا رای‌دهندگان راضی شوند!

این در حالی است که بنابر تصریح مدعیان اصلاحات نامزد این طیف یک هفته مانده به انتخابات سال ۹۲، تنها ۸ درصد رای داشت! با این وجود وزارت کشور در طول یک سال اخیر به طور مرتب و روزانه تحت فشار سیاست‌بازان افراطی و رسانه‌های آنها بوده و با وجود جابه‌جایی ۹۰ درصد مدیران متبوع وزارت در سراسر کشور، مدعیان اصلاحات همچنان با دولت طلبکارانه برخورد می‌کنند و این در حالی است که تصدی معاونت سیاسی وزارت کشور از سوی آنان در دولت خاتمی موجب راه‌اندازی آشوب‌های زنجیره‌ای از یک‌سو و تقلب در انتخابات مجلس ششم (به تصریح محسن هاشمی) شد. به عبارت دیگر طیف مذکور اشغال وزارت کشور را نقطه شروع التهاب‌افکنی‌های جدید می‌داند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
این حاج حسین ۸ درصد رو از کجاش در آورده؟!
نکنه از سوروس و بچه ها پرسیده؟!!
8 طبق نظر سنجی هایی که میگفت جلیلی رییس جمهوره....
Iran, Islamic Republic of
آقای عارف شایسته ترین فرد برای ریاست جمهوری بود اما به مصالحی کنار رفت.
آرای او هم قطعا از جلیلی بیشتر بود.
م
United Kingdom
عضو حزب منحله بودن جرم نیست ؟! سوء پیشینه نیست ؟!
سوء پیشینه یعنی چه ؟!
حتمابعد از منحل شدن اگر عضویت داشت جرم است ؟!
اینها را بهتر است مجلس محترم قانونمند نماید
هموطن
بنده به گروه وجریان سیاسی کاری ندارم اما همه بایداین واقعیت رابپذیریم که مدیران ارشدازجمله وزرا واستانداران بایدهمسووهم عقیده با شخص رییس جمهورودرجهت خواست اکثریت رای دهندگان باشندودرحال حاضردربخشهای مختلف کشوراینچنین نیست وحتی برخی ازاستانداران ازجمله استان زادگاه رییس جمهوربه نظرمیرسد که بادولت همسونباشدولی درزمینه پستهای غیرسیاسی وفنی دلیلی ندارد که حتما مدیران ازنیروهای جناح خاصی باشند
بابا تو دیگه کی هستی؟ ...
Iran, Islamic Republic of
وقتی به مرده رو بدی...
Iran, Islamic Republic of
در انتخابات 92 دیدیم که 8درصد بود یا 18 میلیون رای در انتخابات شوراها هم دیدیم که نصف شورای شهر تهران اصلاح طلب بودیم حالا ما 8 درصد هستیم یا نامزدهای شما که اگر کل رای انها را روی هم کنید به پای روحانی نمی رسد
سیدعباس
Iran, Islamic Republic of
همین 8 درصد رای باعث پیروزی روحانی شد.
Iran, Islamic Republic of
شما یک هفته به انتخابات روحانی رو هم میگفتید فقط 10 درصد رای داره .دیدید که 24 خرداد طور دیگری شد
حسین
یه سئوال؟ چی شد 10 درصد روحانی شد 51 درصد.
با عرض پوزشاشتباه نکنید 8درصد نه و 0.8 درصد یعنی کمتر از 1 درصد
با عرض پوزش اشتباه نکنید 8درصد نه و 0.8 درصد یعنی کمتر از 1 درصد