پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۷

حمله تروریست‌های مسلح به پاسگاه مرزی سراوان ناکام ماند

چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۲۶
کد مطلب: 379512
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از درهم شکستن حمله اشرار و تروریست‌های مسلح به یک پاسگاه مرزی در منطقه سراوان خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در ساعات اولیه بامداد امروز گروهی از اشرار و تروریست های مسلح با حمله به یک پاسگاه مرزی در منطقه سراوان قصد تصرف آن را داشتند که با هوشیاری و مقاومت دلیرانه رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و نیروهای بومی بویژه بسیجیان دلاور بلوچ منطقه مواجه و عملیات مذبوحانه آنها درهم شکسته شد.

بنا به این گزارش مزدوران استکبار جهانی که از خاک کشور پاکستان برای سازماندهی و حمله به این پاسگاه استفاده کرده بودند، با تحمل تلفات سنگین متواری شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


زنده باد اصلاحات
دوستان توجه داشته باشین که نباید وقت و انرژی ما صرف این موارد بشود و هزینه کنیم حالا مگه یک پاسگاه مرزی و حتی شهر مرزی توسط دیگران اشغال شود چه اتفاق خاصی می افتد؟، حکومت باید به اولویت های مهمتری از جمله آزادی توجه کند
سرباز ولايت
Iran, Islamic Republic of
واقعا برات متاسفم خيلي بي رگي كه تسخير خاكت برات مهم نيست . مگه از دفاع از كشور مهم تر هم داريم ؟ البته براي شما وطن فروشي مهم تره ....
جناب زنده باد اصلاحات!
اگه دقت کنی عراق و سوریه را هم با همین شکل گرفتن، کافیه یه روزنه نفوذ پیدا کنن اونوقت جنابعالی نه اختیار خودت را خواهی داشت و نه اختیار ناموست را ، البته اگر برات حفظ ناموس مهم باشه!!!
Iran, Islamic Republic of
... اگر دشمن خاکت را بگیرد دیگر ازادی چه مفهومی دارد انوقت می شوی بنده واسیر اجنبی عجب نفهم هایی پیدا می شوند خدا هدایتت کند !!!!!!
شما حالت خوبه؟؟؟
لعنت به این تفکر واداده
بارک الله به حزب الله
اگر سراغ مرزها نروید مرزها به سراغ شما خواهند آمد.اینجور آدمارو فقط یه شب ببرند تو کمینه شبانه تو مرز دیگه حرفاشونو تکرار نمیکنن.البته خدا لعنت کنه کسانی که همچین تفکری دارن.