جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

تقدیر چمران از مسجدجامعی

سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب: 379475
مهدی چمران در جلسه امروز شورا از مسجدجامعی رئیس سابق شورای شهر تهران و هادی ساعی تقدیر کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم،‌ مهدی چمران در نود و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران از احمدمسجدجامعی رئیس سابق شورا و هادی ساعی عضو هیئت رئیسه سابق شورای شهر تهران با حضور عباس شیبانی،‌ الهه راستگو و ابولفضل قناعتی تقدیر کرد.

یکی دیگر از اتفاقات قابل توجه جلسه امروز شورای شهر تهران اختلال در میکرفون‌ها بود به گونه‌ای که بسیاری از اعضا مجبور بودند با صدای بلند به صحبت بپردازند، صحبت‌های حجت‌الاسلام امرودی معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران نیز هنگامی که پشت تریبون قرار گرفت به سختی شنیده می‌شد و بسیاری از خبرنگارها متوجه اظهارات وی نمی‌شدند. میکرفون سیاری هم که توسط یکی از کارکنان شورا بین اعضا جا به جا می‌شد هم آنقدر ضعیف بود که استفاده کردن یا نکردن از آن فرقی نمی‌‌کرد!

وقتی نوبت به صحبت کردن اسماعیل دوستی عضو کمیسیون عمران شورا رسید میکرفون وی روشن شد که ابولفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای شهر به مزاح گفت: ظاهرا میکرفون اعضای اصلاح‌طلبان روشن می‌شود و میکرفون اعضای اصولگرا نقص دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
امیدوایم شورای شهر نظارتش را بر شهرداری بیشتر کند ظاهرا از بوستان ولایت بوی کاسبی و ساخت وساز می آید خواهش می کنیم جهان این قضیه را هم پیگیری کند