سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۴
۳

پاسخ روسیه به تحریم‌های جدید اروپا

سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 379345
روسیه هشدار داد به تلافی تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه این کشور حریم هوایی‌اش را به روی کشورهای غربی می‌بندد.
پاسخ روسیه به تحریم‌های جدید اروپا
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، دیمیتری میدویدیف، نخست وزیر روسیه ساعاتی پس از آنکه اتحادیه اروپا از تصمیم برای وضع تحریم‌های جدید علیه مسکو خبر داد کشورهای غربی را به بسته شدن حریم هوایی روسیه بر روی آنها به تلافی این اقدامات تهدید کرد.

آقای میدویدف این اظهارات را در گفت‌وگو با روزتامه «ودوموستی» روسیه مطرح کرد و افزود: «امیدوارم شریکان ما باهوش‌تر باشند. در صورتی که تحریم‌هایی علیه بخش انرژی یا بخش‌های مالی ما وضع شوند، مجبور خواهیم بود متقابلاً آنها را پاسخ دهیم.»

نخست وزیر روسیه تأکید کرد: «ما بر اساس این حقیقت عمل می‌کنیم که راوبط دوستانه‌ای با شریکانمان داریم و به همین دلیل است که آسمان روسیه برای پرواز باز گذاشته شده است. اما اگر آنها علیه ما محدودیت‌هایی به کار بگیرند، مجبور هستیم آنها را متقابلاً پاسخ دهیم.»

وی این اظهارات را پس از آن مطرح کرد که هرمان ون رمپوی، رئیس شورای اروپا روز دوشنبه خبر داد اتحادیه اروپا رسماً وضع تحریم‌های جدید علیه مسکو را تصویب کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


افرین.به این میگن اقتدار.....
قابل توجه بعضیها که ادعای شجاعت دارن....
نميدونستم در داخل مملكت اينهمه روس پرست و اجنبي پرست داريم؟؟؟!!!!!!!!!!!
ايكاش كمي هم براي بازپس گيري شهرهاي خودمون كه در تركمانچاي از ايران جدا شد و ضميمه روسيه شد كمي دلواپس ميشدي آقاي محترم!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
غربیها ترسیدند !