جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تصویب تعرفه پیامک تلفن ثابت و بین الملل

دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب: 379186
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در آخرین جلسه خود سقف تعرفه پیامک تلفن ثابت و بین‌الملل و خدمات شبکه خصوصی مجازی (VPN) بین‌الملل روی پهنای باند اینترنت را تصویب کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، دبیر کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اعلام این خبر گفت: سقف تعرفه پیامک از تلفن ثابت به تلفن ثابت داخل استانی، معادل تعرفه ۲ دقیقه مکالمه تلفن ثابت به ثابت داخل استان تعیین شده که در حال حاضر ۶۰ ریال است.

علی‌‌اصغر عمیدیان افزود: سقف تعرفه پیامک از تلفن ثابت به تلفن ثابت بین استانی و از تلفن همراه به تلفن ثابت و از تلفن همراه به تلفن ثابت معادل تعرفه ۴ دقیقه مکالمه تلفن ثابت به ثابت داخل استان تعیین شده که در حال حاضر ۱۲۰ ریال است.

وی درباره تعرفه پیامک صادره بین‌الملل گفت: براساس تصمیم کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، دارندگان پروانه ارائه خدمات تلفن ثابت و همراه می‌توانند تعرفه هر پیامک صادره بین‌الملل را براساس توافق با اپراتورهای کشورهای مقصد تعیین کنند و دارندگان پروانه موظف هستند تعرفه‌های توافقی را به مشترکان اطلاع‌رسانی کنند.

عمیدیان همچنین درباره تعرفه خدمات شبکه خصوصی مجازی (VPN) بین‌الملل روی پهنای باند اینترنت اظهار کرد: سقف تعرفه برقراری این خدمت ۹۷۲ هزار تومان است که فقط در زمان دایرکردن خدمت دریافت شده و در زمان تمدید این تعرفه نباید دریافت شود.

وی سقف تعرفه خدمات VPN بین‌الملل روی پهنای باند اینترنت را ماهانه ۲۷۰ هزار تومان اعلام کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *