چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

افتتاح۳۵ بیمارستان در کشور تا پایان سال

يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب: 379043
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیمارستان‌های دولتی کشور باید از نظر ظاهر و امکانات ارتقا پیدا کنند.
به گزارش جهان، دکتر سید حسن هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه مراکز بیمارستانی از بهداشت کشور جدا نیستند، اظهار کرد: اعتباری که برای وزارت بهداشت در نظر گرفته شده به استثنای هدفمندی یارانه‌ها حدود ۲۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

ویبا بیان اینکه مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اتفاق مهمی بود، ادامه داد: رقم خوبی را شخص رییس جمهور و هم‌چنین مجلس ۱۰ درصد از هدفمندی یارانه‌ها را به وزارت بهداشت اختصاص داد.

وزیر بهداشت گفت: ۶۶ درصد اعتبارات بیمه‌ها رشد پیدا کرده است که اگر مجموع این موراد در عمل انجام شود شاهد افزایش ۱۰ هزار میلیارد اعتبار نسبت به سال گذشته خواهیم بود.

هاشمی خاطر نشان کرد: اگر نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز تامین شود حدود ۳۵ بیمارستان تا پایان سال در کشور افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: باید نحوه رفتارمان با مردم تغییر پیدا کند، همچنین از نظر تخصصی خوشبختانه شرایط کشور خوب است، اما باید عدالت بیشتری در توزیع نیروهای متخصص رعایت شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *