جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۹

حزب منحله شکست را گردن محسن هاشمی انداخت

يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۲۱
کد مطلب: 378971
معاون سیاسی حزب منحله مشارکت، محسن هاشمی (نامزد ناکام تصدی شهرداری) و احمد مسجدجامعی رئیس پیشین شورای شهر تهران را عاملان اصلی ناکامی اصلاح‌طلبان در انتخابات هیئت رئیسه شورا معرفی کرد.
حزب منحله شکست را گردن محسن هاشمی انداخت
به گزارش جهان، آذر منصوری در روزنامه شرق نوشت: اولین واکنش‌ها از جنس آسیب‌شناسی دلایل از دست دادن اکثریت از جانب اصلاح‌طلبان مطرح بوده است. این واکنش‌ها عمدتا حول دو محور عمده متمرکز شده است. اول نحوه بستن فهرست اصلاح‌طلبان و زیر سؤال‌بردن کسانی که مبادرت به تنظیم و ارائه آن کرده‌اند. بالطبع اولین واکنش محتمل نیز غیر از این نمی‌تواند باشد، که به راستی معیار و میزان برای ارائه این فهرست چه بوده و براساس چه شاخص‌هایی این افراد در فهرست اصلاح‌طلبان قرار گرفتند؟ دوم نحوه اداره شورا توسط اصلاح‌طلبان در یک سال گذشته است که بیشترین نقد نیز متوجه رئیس این شوراست و سؤال نیز این است که به چه دلیل یا دلایلی احمد مسجدجامعی نتوانسته است برای حفظ و تداوم اکثریت اقدام مؤثری را انجام دهد؟

وی با اشاره به نامزدی محسن هاشمی از سوی اصلاح‌طلبان برای تصدی شهرداری تهران و رقابت ناکام وی با قالیباف خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان محسن هاشمی را در مقابل قالیباف قرار دادند و همین مسئله، اجماع و اتفاق اصولگرایان را برای رأی به قالیباف دوچندان کرد. به باور بسیاری از تحلیلگران، خطای فاحش اصلاح طلبان در معرفی گزینه‌ای با این مختصات برای تصدی شهرداری تهران اولین شکست آنها را در این دوره شورای شهر رقم زد. بنابر همین تحلیل، چنانچه فردی از مدیران باسابقه مدیریتی موفق و البته غیرسیاسی‌تر به عنوان گزینه تصدی شهرداری از جانب اصلاح‌طلبان مطرح می‌شد ائتلافی به این گستردگی در مقابل آنان ایجاد نمی‌شد.

عضو مرکزیت حزب منحله مشارکت تصریح کرد: وجه غالب محسن هاشمی مدیریتی نبود بلکه سبقه سیاسی و وابستگی خانوادگی او توان مدیریتی او را تحت‌الشعاع خود قرار داد و ائتلاف مخالفان و رقبای سیاسی آنان و حتی برخی از اعضای به ظاهر اصلاح‌طلب شورای شهر را رقم زد و عملا اصلاح‌طلبان در فراکسیون اقلیت شورای شهر تهران جای گرفتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


توفیقی از قزوین
شورای شهر باید براساس علم و تجربه برای حل مشکلات شهری تحقیق وبرنامه ریزی کند تا شهری با مشکلات کمتر و رو به ابادانی و پیشرفت داشته باشیم فلذا ورود احزاب و اقازاده ها و سهم خواهان و دسته های سیاسی به این معقوله مثل سم است برای هر شهر
م
United Kingdom
اگر این حزب منحله است پس چرا این قدر قوی در کشور مشغول فعالیت ومهره چینی حتی در شهرستانهای دور افتاده وکوچک است واقعا ما چکار می کنیم دستگاههای نظارتی و قضایی کجا هستند ؟! حتما منتظر اند بعد از بیماری درمان نمایند در حالیکه یک ارزن پیشگیری بهتر از هزار خروار درمان است
اگر هدف خدمت است پس این چه جار وجنجال است که برای تصدی هیئت رئیسه شورای شهر راه افتاده است
سعيد110
فرداي روزي كه محمد خاتمي در انتخابات 76 پيروز شد، يك نفر در مسجد دانشگاه فرياد زد انحصار شكسته شد.
ولي برعكس سياستمداراني بر سر كار آمدند كه فقط و فقط يعني منحصراً خودشان را مي بينند. فلان وزير 60 مدير را تغيير داده و هنوز تحت فشار است.
به اسم شكستن انحصار، يك طرز تفكر خاص تحميل شد.
Iran, Islamic Republic of
وقتي بصيرت نيست . نتيجه آن مي شود كه مردم . گول شعارهاي سطحي اي را مي خورند كه وعده دروغي به آنان مي دهند.
پس بايد بچشند تا شايد عاقل شوند !!!
Iran, Islamic Republic of
خاطره خانم کجایی که از خاندان هاشمی دفاع کنی ؟ اگر کمی فقط کمی تعقل کنید خواهید دید که چرا محسن هاشمی در شورای شهر رای نیاورد.
United States
حکومت و پیروزی در دل ادمهاست اکه راست می کوید برید تو دل مردم فیلم بازی نکنید
قزوینی
Iran, Islamic Republic of
جناب محسن هاشمی
تو منطقی تر از دیگران برادران و خواهرانت هستی بیا و قبول کن که برادرت خیانت بزرگی به نظام و اقتصاد مملکت کرده و باید بسزای اعمالش برسد
در ضمن پدرت را هم مواظبت کن که مشاورین نااهلش مشورت ضد نظام به ایشان (هاشمی پدر ) ندهند و باعث مشکلات در کشور نشوند

راستی فائزه خانم را نصیحت کن که دست از خرابکاری و ضد انقلابیش بردارد
عباس
Iran, Islamic Republic of
عدم إقبال حزب منحله مشاركت، و إصلاحات ، و كارگزاران در جامعه ، فرصت طلبي ، اقايان بود.