جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲۰
۲۷

تایید هلاکت‌ "ابوبکر‌البغدادی‌" از سوی پنتاگون

شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب: 378789
وزارت دفاع عراق و پنتاگون از کشته شدن سرکرده شماره یک گروه تروریستی داعش در حملات هوایی جنگنده های ایالات متحده به مواضع این گروه خبر دادند.
تایید هلاکت‌ "ابوبکر‌البغدادی‌" از سوی پنتاگون
به گزارش جهان؛ مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، هر چند وزارت دفاع عراق و پنتاگون کشته شدن "ابوبکر البغدادی" را تائید کرده اند اما هنوز کاخ سفید این موضوع را تائید نکرده است.

بر اساس اعلام وزارت دفاع عراق در حمله هوایی به مواضع داعش در نزدیکی موصل ابوبکر البغدادی رهبر شماره یک داعش به همراه "ابوهاجر الصوفی" یکی از فرماندهان ارشد این گروه تروریستی کشته شده اند.

بر اساس این گزارش، کاخ سفید این حمله هوایی را تائید کرده اما "بن رودز" معاون مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرده که کاخ سفید در حال انجام تحقیقات در مورد کشته های این حمله است.

بغدادی در حالی کشته شد که رئیس جمهور آمریکا در روزهای گذشته و در نشست ناتو رایزنی های گسترده ای را برای ایجاد ائتلاف علیه داعش انجام داده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دمشون گرمممممممممم
م.م
دوست عزیز. از این خوک کثیف(آمریکا) هر کاری بر میاد. یه روز یه مهره رو به وجود میارن و یه روز دیگه نابودش میکنن. به امید اون روزی که همشون (آمریکا و اسرائیل) با هم نابود بشن.
یا حق.....
دم خدا گرم که دشمنانش را به جون هم میندازه
اللهم اشغل ظالمین بظالمین
مرمر
اینا همش نمایش سیاسیه عزیزم .داعش بچه دست پرورده امریکاست .بنظرت یه پدر میاد بچه خودش رو از بین ببره ؟اینجور حملات فقط مثل یه گوشمالی کوچیکه که پدر داره به پسرش میده تا مبادا یهویی پاشو از گلیم درازتر کنه و به پدر بپره .
مهدی
Australia
سلام
دم کی گرم دم آمریکا شیطان بزرگ واسرائیل کودک گش که خودشان این جورثومه ای فساد وآدم گش را
درست کرده اند . مرگ برآمریکا واسرائیل وحالا هم
میخواند باین بهانه لشگرگشی کنند بعراق و کنترول
ایران عزیزمان
باران
Iran, Islamic Republic of
اگه خبرتون صحت داشته باشه عالیه .خدا لعنتش کنه .درود بر رزمندگان اسلام که وجود این وحشی کثیف رو از روی زمین برداشتند.
Iran, Islamic Republic of
خدايي يك بار هم كه شده خصومت و تعصب رو كنار بگذاريد و اقدام آمريكا در كشته شدن البغدادي رو پاس بداريد و از آن تقدير كنيد.
محمد
چقدر آخه تو ساده ای
انتي جلبك
Iran, Islamic Republic of
اي خداااا . يعني ادم به اين سادگي هم وجود داره? داداش واقعا انقدر پرتي يا خودتو زدي اون راه?
چی چی رو دمشون گرم ؟؟؟؟ این مردک رو خود اونها تا به اینجا کشوندن حالا که تاریخ مصرفش تموم شد کشتنش البغدادی و صدتا مثل اون رو هم لازم باشه علم می کنن و می برن به خاطر منافعشون. کاش به دست ارتش عراق کشته شده بود
شیعه علی مولا
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا براو باد
خوک نجس به درک واصل شد
چرا به خوک بدبخت توهین می کنید؟!!!!!!!!!!
توفیقی از قزوین
سزای جنایتکاران و راهزنان بین المللی مرگ ذلت بار است
گول نخورید این حیوون رو بردن قایم کردن احتمالا ماموریتش تموم شده و خواستن بگن آمریکا با اومدنش اینو نابود کرد و داعش رو جمع کرد. اینم مثل بن لادن معلوم نیست الان کجای آمریکا است؟
Iran, Islamic Republic of
مهم نابودی این گروه تکفیری است حتی اگر به دست حامیان سابقشان انجام شود.
اینم شیرینی ولادت شمس الشموس و انیس النفوس حضرت امام رضا علیه السلام
کجای خبر نوشته پنتاگون تایید کرده؟!!!!
معلوم است که اطلاعات دقيق از اين جنايتکاران و محل استقرار سرکرده خبيثشان تنها در دست ارباب خودش يعنی آمريکاست که اينقدر دقيق زده و کارش را ساخته. خدا خودش و اربابش آمريکا را لعنت کند.
خدا را شکر
جسد کثیفشو باید تیکه تیکه کنند و بدن سگ ها بوخورند و باقیماندشو بسوزونن...
در وب سایت وزارت دفاع آمریکا هیچگونه اشاره و تاییدی برای این خبر وجود ندارد
United States
مراقب باشید این خبائث را باحیوانات مقایسه نکنید
چون احتمالا در قیامت باید پاسخگوی آن حیوان باشید !.
France
ده سال بود آمریکا به تنهایی نفت عراق را می خورد، اروپا داعش ساخت، چون فرماندهان اصلی داعش اروپایی هستند و سرهای بریده آمریکایی،حالا بارزانی و داعش به اروپایی ها هم می فروشند، چند ماه بعد دولت جدید عراق هم مجبور است نفت را بین آمریکا و اروپا تقسیم کند، به بهانهٔ حذف داعش!
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بركساني كه با اعمالشان به نام اسلام‘ اسلام را بد معرفي كردند .ولي حركت خبيثانه داعش دنيا رامتوجه فرق اسلام واقعي واسلام دروغين از طريق اعمال وحشيانه داعش در سوريه وعراق شدند.
Iran, Islamic Republic of
عکس جعلیه