پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

هزینه بهسازی بیمارستان‌ها در کشور

جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 378733
به گزارش جهان به نقل از مهر، دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی صبح جمعه در آئین افتتاح ساختمان داروسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با تصریح بر اینکه دولت تدبیر و امید به دنبال ایجاد آرامش در جامعه است و طی یک سال گذشته در این امر موفقیت‌های خوبی داشته است، اظهار داشت: رشد و توسعه بهداشت و درمان از سیاست های وزارت بهداشت است که دولت نیز می کوشد در اجرای این طرح ها گام‌های خوبی بردارد.

وی گفت: از اینکه برای دومین بار طی یک سال گذشته تا کنون به استان سمنان سفر می کنم خوشحالم و امیدوارم بتوانیم با همراهی و همدلی مسئولان خدمات بهداشتی و درمانی خوبی را در این منطقه اجرا و به مردم ارائه دهیم.

مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایجاد دانشکده داروسازی در دامغان را گامی موثر در ارتقاء سطح بهداشت و درمان استان سمنان دانست و افزود: این مهم به برکت خون پاک شهدا و همراهی و مشارکت مسئولان و مردم محقق خواهد شد.

قاضی‌زاده هاشمی همچنین با اظهار اینکه ۵۰ درصد بیمارستان های کشور فرسوده و نیازمند بازسازی هستند، گفت: بالغ بر ۲۵ درصد از اهداف طرح نوسازی بیمارستان‌ها محقق شده و وزارت بهداشت شش هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال دیگر برای بازسازی بیمارستانهای موجود اعتبار نیاز دارد که امیدواریم تا پایان سالجاری محقق شود.

ضرورت ایجاد دانشکده پرستاری در دامغان

امام جمعه دامغان نیز در این آئین با تقدیر از دولت تدبیر و امید به ویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در موافقت و صدور مجوز دانشکده داروسازی در دامغان اظهار داشت: امیدواریم با توجه به سفر سال گذشته وزیر بهداشت، به این شهرستان خواسته مردم منطقه مبنی بر ایجاد دانشکده پرستاری نیز محقق شود.

حجت الاسلام سید محمود ترابی اضافه کرد: مسئولان آنچه به نفع مردم است را باید مد نظر قرار دهند و تمام توان و تلاش خود را برای خدمت به کار گیرند.

ویبا تاکید بر اینکه همه ما باید شکرگزار خداوند باشیم خاطر نشان ساخت: مقصود از شکر ، یادآوری نعمت و اظهار آن است.

خدمات نظام باید به یکنواخت در استان سمنان توزیع شود

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی نیز ایجاد و راه اندازی دانشکده داروسازی دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان اجرای طرح توسعه متوازن و درست در استان سمنان یاد کرد و اظهار داشت: اجرای خدمات در استان باید به صورت یکسان در تمام شهرستان ها اجرا شود تا مردم از این خدمات بهره مند شوند.

دکتر عبدالرحمان رستمیان گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تمام تلاش خود را برای اجرای بهتر خدمات بهداشتی و درمانی در کشور به کار می گیرد و ما باید این وزارتخانه را در اجرای طرح ها یاری کنیم.

در این آئین همچنین دکتر رضا امیراللهی نماینده تام الاختیار دانشگاه آزاد اسلامی در استان سمنان و دکتر حسین عباسپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان هر یک ضمن عرض خیرمقدم به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان ارائه دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *