پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

جلسه ستاد مبارزه با مفاسداقتصادی

جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب: 378729
موضوع زمین خواری در ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی عصر دوشنبه آینده به ریاست اسحاق جهانگیری تشكیل جلسه داده و موضوع زمین‌خواری را در دستور كار خود خواهد داشت.
به گزارش جهان، معاون اول رئیس جمهور روز یكشنبه هفته آینده در جریان سفر استانی رئیس جمهور به استان خراسان رضوی، به مشهد مقدس سفر خواهد كرد تا در جلسه استانی هیات وزیران شركت کند.

وی، روز یكشنبه هفته آینده در جریان سفر استانی رییس جمهور به استان خراسان رضوی، به مشهد مقدس سفر خواهد كرد تا در جلسه استانی هیات وزیران شركت کند.

ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی عصر دوشنبه آینده به ریاست اسحاق جهانگیری تشكیل جلسه داده و موضوع زمین‌خواری را در دستور كار خود خواهد داشت.

جلسه هم اندیشی رونق كسب و كار و تشویق سرمایه گذاران نیز صبح سه شنبه هفته آینده با حضور جهانگیری در محل معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور برگزار و به بررسی راهكارهای جذب سرمایه گذاران برای مشاركت در اجرا و بهره برداری از طرح های عمرانی كشور پرداخته خواهد شد.

شورای عالی آب عصر سه شنبه به ریاست معاون اول رئیس جمهور تشكیل جلسه خواهد داد و آخرین وضعیت بحران آب كشور و راهكارهای مقابله با كمبود آب در كلانشهرها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
هر چه بکندد نمکش می زنند وای به روزی که بکند نمک