پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

ادامه تجاوز اسرائیل این بار در کرانه باختری

چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۵۹
کد مطلب: 378539
پس از پایان جنگ در غزه و اعلام آتش بس، اینک رژیم صهیونیستی جنگ را در قالبی دیگر در کرانه باختری ادامه می‌دهد.
به گزارش جهان به نقل از العالم، نظامیان رژیم صهیونیستی روز گذشته بیش از ۲۰ فلسطینی را به بهانه وابستگی به گروههای مقاومت در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.

نیروهای ارتش رژیم اشغالگر قدس، در شهرک عنزه در نزدیکی جنین ۱۷ فلسطینی را پس از حمله و ایراد خسارت به منازلشان بازداشت کردند و در اردوگاه الفارعه نیز ۷ جوان دیگر فلسطینی به همین بهانه به اسارت صهیونیست ها درآمدند.

علاوه بر موج بازداشت های فلسطینیان در سرزمین های اشغالی، رژیم صهیونیستی به مصادره اراضی فلسطینی ها و توسعه شهرک سازی ادامه می دهد.

صهیونیست ها در روزهای اخیر از قصد خود برای مصادره ۴۰۰ هکتار از اراضی کرانه باختری خبر دادند که این امر با واکنش غرب و از جمله آمریکا روبرو شده است.

عصام بکر عضو حزب الشعب در گفت وگو با شبکه العالم گفت: پس از فروکش کردن جنگ در غزه اینک جنگ دیگری از سوی صهیونیست ها آغاز شده که با اسیر گرفتن جوانان و مصادره اراضی فلسطینی در کرانه باختری ادامه می یابد.

وی افزود: طی روزهای گذشته صدها فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست بازداشت شده اند، طوری که فقط در ماه اگوست ۲۶۰ فلسطینی توسط صهیونیست ها بازداشت شده اند.

از سوی دیگر تبادل اتهامات رسانه ای توسط مسوولان جنبش فتح و حماس، شخصیت های فلسطینی را به هشدار درباره احتمال بازگشت اوضاع به قبل از تشکیل دولت وفاق ملی فلسطین وادار کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *