جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۱
ابتکار افراطی‌ها برای از ریل خارج کردن دولت اعتدال؛

گاف روزنامه اصلاح‌طلب هنگام انداختن "پوست موز" زیر پای روحانی!

دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب: 378078
روزنامه ابتکار در یادداشتی در شماره امروز خود، گاف بزرگی در پیدا کردن منبع اصلی داده است... البته این خصلت یکی کردن تمامی منتقدان و تلاش برای تشبیه کردن آنها به یک گروه اندک، سیاستی است که همیشه از سوی رسانه‌های اصلاح طلب و روزنامه های زنجیره‌ای انجام شده است.
سرویس سیاسی جهان نيوز: نویسنده روزنامه ابتکار در یادداشت خود تحت عنوان "چه کسی پوست موز می‌‌اندازد؟" پاسخی به یکی از اخبار بازنشری در سایت جهان نيوز تحت عنوان "«پوست موز» روزنامه اصلاح‌طلب زیر پای رئیس‌جمهور" داده که با نگاهی به آن چند نکته به ذهن متبادر می شود:

۱- روزنامه ابتکار در یادداشت امروز خود گاف بزرگی داده و مخاطب خود را به جای منبع اصلی خبر (خبرگزاری فارس)، سایت جهان نيوز قرار داده است!

امیدواریم روزنامه ابتکار که خود را دلواپس "پوست موز" انداختن زیر پای رئیس جمهور می‌داند، سهوا مرتکب چنین گاف بامزه ای شده باشد چرا که اگر آنها فقط یک بار مطلب بازنشر شده در جهان نيوز را خوانده باشند، معلوم‌شان می‌شد که این خبر از خبرگزاری فارس بازنشر شده است.

جهان نيوز امیدوار است که مستندات سایر نوشته ها و مطالب این روزنامه از جمله یادداشت روز یکشنبه هم به شیوه مذکور تهیه نشده باشد و دست کم زحمت اندکی -ولو به اندازه یک جستجوی ساده اینترنتی- برای بررسی صحت شنیده ها صورت گرفته باشد و از پس هم بگیرد!


البته این خصلت یکی کردن تمامی منتقدان و تلاش برای محدود کردن آنها به یک گروه اندک، سیاستی است که همیشه از سوی رسانه‌های اصلاح طلب و روزنامه های زنجیره‌ای پیگیری شده است.

۲- بسیار خرسندیم که روزنامه ابتکار دلواپس رفتن پوست موز افراطی‌ها (به زعم نویسنده مطلب) به زیر پای حجت الاسلام روحانی
دلواپس کلید خوردن پروسه عبور از روحانی به دست افراطیونی است که این روزها، به اقتضای زمان، خود را به لباس اعتدال درآورده‌اند
است.

در همین راستا امیدواریم این روزنامه و دست اندرکارانش، همچنانکه خبر داده اند برخی در تلاش اند روحانی را مجبور کنند "میان خط قرمزهای نظام و شعارهای انتخاباتی‌اش، مجبور به انتخاب يکی شود" در برابر افراطی‌های نزدیک به جریان خود که درصدد هستند شعار اعتدال روحانی را به افراط بکشند ایستادگی کند و نگذارد هواداران روحانی خط قرمزهایی که رئیس جمهور هم بر آنها تاکید داشت را بشکنند.

۳- قطعا دست اندرکاران روزنامه ابتکار که به رئیس جمهور پیشنهاد کرده، طوری عمل کند که هم "خطوطِ نظام را رعايت کند "و هم به گونه‌ای عمل کند که "بدنه اجتماعی حامي خود را دلسرد نکند"، می‌داند که برخی از حامیان فتنه ۸۸ درصدد هستند تا پوست موز افراطی‌گری را زیر پای اعتدالیون بیندازند و دولت‌مردان را وارد مباحثی همچون "القای حاکمیت دوگانه"، "رفع حصر سران فتنه" و... کنند تا شاید روحانی و دولت‌اش موضعی هر چند کوچک در حمایت از آشوب‌گران سال ۸۸ بگیرند.

در همین راستا از روزنامه ابتکار خواستاریم در این زمینه نیز به روشنگری بپردازد تا رئیس جمهوری و سایر اعضای کابینه نیز هوش و حواس خود را جمع کنند و پای بر روی پوست موز افراطیون فتنه‌گر ننهند.

۴- "جهان نيوز" نگران کلید خوردن پروسه عبور از روحانی به دست افراطیونی است که این روزها، به اقتضای زمان، خود را به لباس اعتدال درآورده‌اند. امیدوراریم روزنامه ابتکار (و سایر رسانه‌های مدعی حمایت از دولت اعتدال)، اگر واقعا خود دنبال پوست موز انداختن زیر پای دکتر روحانی نیستند، نشان دهند که دلواپس پروژه عبور از روحانی هستند و افراطیونی که منافقانه در صف حامیان دولت اعتدال قرار گرفته اند را رسوا کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این روزنامه کلا خبرگذار دولته
همین و بس