جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۷
۴
آیت الله صافی گلپایگانی:

حذف بخشی از نیروها در عرصه خدمت به کشور خیانت است

يکشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب: 377958
یکی از مراجع تقلید قم گفت: این موضوع خیانت بزرگی است که بخشی از نیروها حذف شوند و باید بگوییم با هم هستیم و می‌خواهیم با هم کار کنیم.
حذف بخشی از نیروها در عرصه خدمت به کشور خیانت است
به گزارش جهان به نقل از خانه ملت، آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اقدامات دکتر لاریجانی ابراز امیدواری کرد تا مشکلات اقتصادی کشور با تعامل بیشتر مجلس و دولت رفع شود.

وی ادامه داد: باید عمل برای خدا و خالص باشد که اگر همه حرف خدایی بزنند و مقصد دنیوی نداشته باشند مشکلی پیش نمی‌آید از این رو باید از همه توان‌ها استفاده شود.

این مرجع تقلید ادامه داد: این موضوع خیانت بزرگی است که بخشی از نیروها حذف شوند و باید بگوییم با هم هستیم و می‌خواهیم با هم کار کنیم اما مقاصد دنیوی در میان نباشد بنابراین اگر بخواهیم و اراده محکم داشته باشیم می‌توانیم امور کشور را خیلی خوب اداره کنیم.

آیت الله صافی گلپایگانی در ادامه گفت: نباید ناامید بود و همه باید در اندیشه و به دنبال کار باشند و امیدوارم که خداوند همه گرفتاری‌ها را رفع کند.

این مرجع تقلید ادامه داد: به طور حتم مسئله اقتصادی بسیار مهم است و رسیدگی به این موضوعات با زندگی همه مردم در ارتباط است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Finland
چه بسیار عتاصری که حذف شده اند شما خبر ندارید .اوج سیاسی کاری مردم راخسته و دلزده میکند . چه خوب نیشد ایشان به حذف نیروهای ارزشی و توانمند در وزارت ارشاد و علوم وسایر وزارت خانه ها هم اشاره میکردند
خیانت به چی و کی-زمان احمدی نژاد که اینطور بود چرا صدای کسی در نمی آمد
ناشناس
در دانشگاه ها این اتفاق افتاده خیلی از نیروی های کاردان و مدیر و لایق ودلسوز عزل شده اند دکتر فرجی دانا هم شریک این عزل و نصب ها بود
ای کاش کمیته ای تشکیل و بررسی کند در دانشگاه هی بزرگ در شمال کشو ر چند نفر از افراد لایق در دانشگاه و دانشکده ها عزل گردیدند
متاسفانه سیاسی کار ی و باند بازی دانشگا ه ها را نیز در بر گرفته است وامضاء جمع کردن و تومار نویسی جای شایسته سالاری را گرفته است
Iran, Islamic Republic of
چرا زمان اصولگرايان كه همه عوض شدند صداي كسي در نيامد