جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱۰
واکنش عضو هیأت رئیسه مجلس به یک اتهام

دهقان: در جریان توزیع نامه علیه رئیس جمهور در مجلس نبودم

شنبه ۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب: 377760
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: بنده اصلاً در جریان توزیع نامه علیه رئیس جمهور در صحن علنی مجلس نبودم و هیچ صحبتی هم با اقای ضرغام صادقی پیش از توزیع نامه نداشتم.
دهقان: در جریان توزیع نامه علیه رئیس جمهور در مجلس نبودم
به گزارش جهان، محمد دهقان، عضو هیأت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با فارس در مورد مصاحبه اخیر سخنگوی هیأت رئیسه مجلس با خبرگزاری ایلنا که توزیع نامه علیه رئیس جمهور را به وی منتسب کرده بود، گفت: بنده اصلاً در جریان توزیع نامه علیه رئیس جمهور در صحن علنی مجلس نبودم و هیچ صحبتی هم با آقای ضرغام صادقی پیش از توزیع نامه نداشتم.

دهقان با بیان اینکه بنده بعد از اطلاع از انتشار و محتوای نامه یکی از مخالفان جدی توزیع آن در صحن علنی مجلس بودم و حتی به تعدادی از نمایندگان هم اشتباه بودن آن را متذکر شدم گفت: مطالبی که از قول آقای نعمتی در این خصوص بر علیه بنده منتشر شده کذب محض است.

این عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه اصلاً آقای نعمتی در جلسه اخیر هیات رئیسه مجلس حضور نداشته است گفت: من از نیت و قصد آقای نعمتی در باره انتشار چنین مطالبی که دروغ بودن آن محرز است خبر ندارم اما به ایشان توصیه می‌کنم که شأن و جایگاه سخنگوی هیأت رئیسه مجلس را حفظ کنند.

دهقان با بیان اینکه هرچند از ابتدا هم نظر برخی اعضای هیات رئیسه مجلس بر این بود تا فردی با تجربه‌تر به عنوان سخنگوی هیات رئیسه مجلس انتخاب شود اما در نهایت با اصرار رئیس مجلس آقای نعمتی برای این کار انتخاب شد افزود: بهتر است تا برای حفظ شان و جایگاه مجلس و هیات رئیسه آقای نعمتی از این پس، پیش از انجام مصاحبه هایش مشورتی هم با رئیس مجلس یا سایر اعضای هیات رئیسه انجام دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


همه اصلاح طلب ها فکر می کنن هرکاری خودشون انجام می دن بقیه هم همینطورین
Iran, Islamic Republic of
الان فازت چیه شما؟ کی اصلاح طلب بود
انشاالله که همینطوره
درود بر همه نمایندگان مردمی
Iran, Islamic Republic of
حالا نامه ای که علیه رئیس محترم جمهور بوده چیه؟؟؟
نکنه همون نامه ای که از ایشون پرسیده بود چه سالی و کجا مدرک دکترا گفتی و از کی تا حالا از این عنوان استفاده می کردی و .... می باشد.
مگه حرف بد یا بی ادبی توش زده بودند؟؟ یا کسی رو به جهنم حواله کرده بودند؟؟؟ و یا ...
محمد
اگر مجلس و دولت با هم خوب نباشند دیگه فاتحه
اقای دهقان قسم حضرت عباس یا دم خروست؟؟
معلومه از حالات عجیبت روز اعلام نتیجه استیضاح مشخصه که شما خبر نداری؟؟
Iran, Islamic Republic of
امیدواریم اینطور باشه.
Iran, Islamic Republic of
این زمستان هم بسر میآید.
کي بود کي بود من نبودم بازي جديد اصول گرايان است . پس هيئت رئيسه در جريان نباشد کي در جريان بود. شايد ان خوشحالي بعد از برکناري فرجي دانا هم فتوشاب بود. افتاد!!!!!!