کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روحانی: حاضر نیستند خدمات دولت را برای مردم تبیین کنند

دلیل عصبانیت رئیس جمهور از رسانه ملی

5 شهريور 1393 ساعت 15:05

پنجشنبه هفته گذشته بود که رئیس جمهور در جلسه شورای اداری استان اردبیل گفت: «رسانه ملی حاضر نیست خدمات دولت را برای مردم تبیین کند و دولت از لحاظ تبلیغاتی دست تنها است.»


گروه سیاسی جهان نیوز ـ پنجشنبه هفته گذشته بود که رئیس جمهور در جلسه شورای اداری استان اردبیل گفت: «رسانه ملی حاضر نیست خدمات دولت را برای مردم تبیین کند و دولت از لحاظ تبلیغاتی دست تنها است ... درباره اینکه چرا نمی گذارند همه خدمات دولت برای مردم تبیین شود، به موقع سخن خواهم گفت.»

اما پیگیری خبرنگار جهان درباره دلیل این انتقاد تند رئیس جمهور حکایت از آن دارد، مسؤولان دولتی فیلمی به رسانه ملی داده و درخواست پخش آن را داشته اند که محتوای آن سراسر تخریب دولت قبل و سیاه نمایی هشت سال گذشته بوده است و در ادامه همه آنچه در این دولت، گذشته را مثبت ارزیابی نموده است.

مسؤولان صدا و سیما هم پس از مشاهده این فیلم به دلیل ارائه تصویری اغراق آمیز و سیاه از گذشته با پخش آن مخالفت کرده اند و این مخالفت واکنش تند رئیس جمهور را برانگیخته است.

همچنین خبرنگار جهان نیوز مطلع شد، پس از این اظهارات رئیس جمهور، تعدادی از وزرا مطالبی را در حمایت از صدا و سیما درباره پوشش اخبار دولت و همکاری با وزراتخانه های مطبوعه برای ارائه گزارش به مردم، بیان کرده اند.

این جملات که حکایت از عصبانیت رئیس جمهور از صدا و سیما دارد در حالی بیان شد که رسانه ملی علاوه بر پوشش خبری گسترده در شبکه های مختلف، با مناسبت و بی مناسبت و گاه در ساعات پربیننده خود اقدام به پخش برنامه هایی درباره خدمت رسانی دولت در حوزه های مختلف می کند.


کد مطلب: 377305

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/377305/دلیل-عصبانیت-رئیس-جمهور-رسانه-ملی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com