شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۴
۱۵

گریه هاشمی +عکس

دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب: 376917
نخستین جشنواره علوم پزشکی دانشگاه آزاد صبح امروز با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیأت‌امنای دانشگاه آزاد، حمید میرزاده رئیس این دانشگاه و جمعی از برگزیدگان علوم پزشکی کشور در بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد صبح امروز در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره علوم‌پزشکی دانشگاه آزاد که با حضور هاشمی‌رفسنجانی برگزار شد، گفت: امروز تولد هشتاد سالگی آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی است.

وی افزود: ما در دانشگاه آزاد می‌خواستیم برای ایشان جشن تولد بگیریم که ایشان راضی نشدند.

میرزاده خاطرنشان کرد: ایشان در طول عمر شریف‌شان واقعا در دانشگاه آزاد تاثیرگذار بودند و همزمانی جشن تولد آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی با مراسم اختتامیه نخستین جشنواره علوم‌پزشکی دانشگاه آزاد را به ایشان تبریک می‌گوییم.

رئیس دانشگاه آزاد: من اهل اغراق نیستم. آقای هاشمی هم این را می‌داند. در زمان جنگ وقتی که ایشان فرمانده جنگ بودند، دانشگاه آزاد را هم تاسیس کردند که امروز به حکمت و دوراندیشی ایشان بیشتر پی می‌بریم.

به گزارش تسنیم، در حین سخنان میرزاده در محل برگزاری مراسم، دوربین محل برگزاری مراسم تصویر هاشمی‌رفسنجانی را نشان داد که در حال گریه کردن است.

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000376/nf00376917-2.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوابش میاد
Iran, Islamic Republic of
بنده دانشجوی دانشگاه آزاد بودم حساب و کتاب بنده و آقای جاسبی باشه برای قیامت!
چراغعلی
اگر برای من هم به این شدت پاچه خواری بشه زار میزنم
بابت دانشگاه آزاد ایشون چیزی رو هم از دست دادن؟!!
حمید
Iran, Islamic Republic of
چه جوی اشکی روان شده!!!! آدم یاد گریش تو فیلم تبلیغات رییس جمهوری 84 میفته!
طاهرخانی
کسی که برای رضای خدا کار کند اینقدر زور نمی زند که دانشگاه را تصاحب کند . و اموال دانشگاه را برای منافع خود و به زیان کشور بکار گیرد . خدا از گناه کسانی که کارهای خلاف را به دین نسبت دادند ببخشاید .؟؟؟
ناصر
از زاویه ای دیگر، یاد مثل "خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمدی" افتادم
ابراهیم
بمیرم جیگر گوسفند تو سد لتیان براش کباب میشه
Iran, Islamic Republic of
چقدر تهوع آوره چاپلوسی، ذلت، حقارت!
نمیفهمم برای چی؟ حکم ریاست دانشگاه؟ واقعاً می ارزه؟
فاطمه
من در دانشگاه آزاد درس خوندم. در دوره ارشد شاگرد اول دوره بودم و اولین کسی بودم که موضوع پایان نامه ارائه دادم اما به دلیل کارشکنی گروه موفق به نوشتن پایان نامه ام که درباره صهیونیسم در سینما بود نشدم. حقم رو در آخرت از حلقومشون می کشم بیرون.
خجالت بکشید جشن تولد برای بچه یکساله است ما راضی نیستیم ذره ای ازپولهایمان برای این کارها وامثال این ومخارج رفاهیات مسئولین دانشگاه آزاد درهررده خرج شود
United States
اقا ما فکر ونکرانی ما سلامت شمست لطفا خودتان را باز نشست فرمایید
ايراني آزاده
Iran, Islamic Republic of
اشگ شوقه فكرش هم نميكرد با اين همه خدماتي كه فرزندانش به انقلاب و شهدا كرده اند بازهم جلوي دوربين ها ظاهر شود " از مكافات عمل غاف مشو "
هاشمی کمی هم باید به اخرتش فکر کند و توبه کند من که از او نمی گذرم
علی اصغر
Iran, Islamic Republic of
ما را به خیر تو امیدی نیست شر مرسان