جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
در دیدار اعضای ستاد کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار کشور مطرح شد

رهبر انقلاب: شهدای برجسته اصناف شناخته شده نیستند

دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 376858
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار کشور که در تاریخ ۱۳۹۳/۳/۲۶ برگزار شده بود صبح امروز در نشستی که به همین منظور در سالن همایشهای صدا و سیما برگزار شد، منتشر گردید.
رهبر انقلاب: شهدای برجسته اصناف شناخته شده نیستند
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار ورود اصناف و بازاریان کشور در جریان مبارزات انقلابی را یکی از حوادث مهم تاریخ انقلاب اسلامی برشمردند و خاطرنشان کردند: بازاریان متدین در سراسر کشور از اولین گروه هایی بودند که به ندای امام راحل در طول نهضت لبیک گفتند و فضای کشور را در سال ۱۳۴۱ گرم کردند.

ایشان با اشاره به تلاشهای ارزنده اصناف در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکید کردند: برخی از اصناف خود به جبهه ها رفتند یا کار خود را به جبهه بردند و یا به جبهه ها کمک مالی کردند که لازم است یادبودی همراه با محتواهای خوب و در خور آنها برگزار شود.

رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه بسیاری از شهدای برجسته اصناف و بازار شناخته شده نیستند، برگزاری این کنگره را اقدامی بجا دانستند و تصریح کردند: برگزاری کنگره شهدای اصناف و بازار یقینا به احیای نام این آبرومندان نظام اسلامی و انقلاب اسلامی کمک خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *