جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱۰

روحانی: دلم می‌خواست در جلسه استیضاح وزیر علوم شرکت کنم

دولت به رای مجلس احترام می‌گذارد/ امیدوارم نمایندگان به وظایف خود عمل کنند
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب: 376126
رئیس‌جمهور در جمع مردم اردبیل گفت:‌ قطعا دولت به رای مجلس هر چه باشد احترام می‌گذارد اما به نمایندگان می‌گویم امروز هرچه اتحاد و وحدت ۳ قوه بیشتر باشد دشمنان ما ناراحت‌تر و دوستان ما خوشحال تر خواهند شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی دقایقی پیش پس از استقبال مردمی در خیابان‌های اطراف ورزشگاه تختی، در جمع مردم استان به ایراد سخنرانی پرداخت. 
 
رئیس‌جمهور در ابتدای سخنان خود ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان اردبیل، اظهار کرد: من از آغاز تبلیغاتی انتخابات 3 وعده را به مردم داده‌ام، مبارزه با فساد یکی از آن‌ها بود که در آغاز صحبت نیز به تحقق سه وعده بزرگ به ملت قهرمان ایران، اشاره می‌کنم، سپس به اردبیل عزیز و برنامه‌هایی که دولت برای این استان مدنظر دارد، می‌پردازم.
 
وی افزود: در سال گذشته کشور ما با تورم بسیار شدید و سرسام آور بالای 40 درصد مواجه بود و کار دولت یازدهم نیز در شرایط رکود عمیق آغاز شد؛ من در آغاز دولت، در برنامه‌ای که برای مردم در صدا و سیما تشریح می‌کردم گفتم ما تا پایان سال 92 تورم را به 35 درصد‌ می‌رسانیم درحالی‌که تا پایان سال 92 تورم به کمتر از 34 درصد رسید. 
 
تورم تا پایان امسال به زیر 20 درصد می‌رسد/ رشد اقتصادی تا پایان سال مثبت خواهد بود
 
حجت‌الاسلام روحانی خاطرنشان کرد: در آغاز امسال ‌اعلام کردم که تا پایان سال 93 تورم به 25 درصد می‌رسد درحالی که امروز در محضرمردم شریف اردبیل اعلام می‌کنم تورم تا پایان امسال به زیر 20 درصد می‌رسد.
 
رئیس‌جمهور بیان این‌که دولت در تمام فراز و نشیب‌ها یک ثبات آرامش در صحنه اقتصاد و در بازار این کشور به وجود آورده است، گفت: امروز مردم به اقتصاد آینده کشورشان می توانند کاملا امیدوار باشند، اگر رشد اقتصادی در سال 91 منهای 6.8 درصد بود، در پایان سال 92 منهای 1.1 درصد رسید و این به معنای یک حرکت مثبت در صحنه اقتصاد است؛ پایان امسال در سال 93 رشد اقتصادی ما مثبت خواهد بود.
 
دلم می‌خواست در جلسه استیضاح وزیر علوم شرکت کنم/دولت به رای مجلس احترام می‌گذارد
 
وی در ادامه سخنانش با اشاره به برگزاری جلسه استیضاح وزیر علوم، گفت: دلم می‌خواست امروز در شرایطی که وزیر دانشمند و مودب علوم ما در مجلس شورای اسلامی برای به خواست برخی نمایندگان برای استیضاح در مجلس حضور یافته است، در کنار وی در این مراسم شرکت می‌کردم و با زبان صریح از این دانشمند حمایت کنم اما به شما قول داده بودم که برای شنیدن مطالباتتان به محضر شما بیایم.
 
حجت‌الاسلام روحانی ادامه داد: از نمایندگان مردم اردبیل در مجلس سپاسگزاری می‌کنم که جایشان امروز خالی است وبرای حمایت از دولت در مجلس شورای اسلامی ماندند و هرچه زودتر به این استان باز خواهند گشت که دولت البته به رای مجلس شورای اسلامی هرچه که باشد احترام خواهد گذاشت اما به نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام می‌کنم امروز هرچه وحدت و اتحاد میان 3 قوه بیشتر باشد، در این دنیای پرآشوب دشمنان ما ناراحت و دوستان ما خوشحال خواهند شد.
 
امیدوارم شاهد حضور فرجی‌دانا با رای قاطع‌تری در صحنه دانشگاه‌های کشور باشیم/ امروز روی احیای اخلاق است
 
رئیس‌جمهور افزود:  در آستانه هفته دولت و بازگشایی دانشگاه‌ها انشا‌الله با رای قاطع خود شاهد حضور وزیر علوم با رای قاطع‌تر در صحنه دانشگاه‌های کشور خواهیم بود بنابراین امروز روی احیای اخلاق است.
 
وی تاکید کرد: من به شما مردم قول دادم که در این دولت ما با جهان تعامل خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رجب جلیلی
حقش این بود که رئیس جمهور محترم میگفت هرچه مجلس محترم نمایندگان ملت تصمیم بگیرندما مطیع آنیم درواقع مطیع قانون
حسین
Iran, Islamic Republic of
روز استضیاح رو از سه شنبه به چهارشنبه عوض نمی کردین و در جلسه شرکت می کردین
مجید
به جهنم که نیستش
Iran, Islamic Republic of
واقعا نمی تونست بیاد؟
اون موقع که اتهام میزنید و قانون شکنی میکنید یاد اتخاد نیستید موقع رسیدگی به اتهامات یاد اتحاد می افتید؟
احمد
ما هم امیدواریم که اگر این جمله راست است که ایشان خود معیوب نیستند بلکه این مدیریت دیگران (صاحبان عیب ) بر ایشان است که دانشگاهها را عرصه تاخت و تاز فتنه گران کرده هر چه زودتر از وزارت عزل و مدیران قوی تری که دل و روحشان با عزمی قوی و جزمی ثابت در خدمت انقلاب اسلامی باشند و خود مدیریت می کنند نه مدیریت بشوند جایگزین گردند .
خوب که به خواسته دلت عمل نکردی آقای رییس جمهور چون تبعیت از دل و نفس کار دست آدم میده .
اصغر
رفسنجانی هم در روز استیحضاح خاتمی پشت وزیرش را خالی کرد عینا همین کار از روحانی سرزد
آقای روحانی!!
مدرک دکترا که اعطایی نیست . لطفا دقت کنید. در حکم آقای نجفی که فوق لیسانس ریاضی است وی را دکتر خطاب کردید!!!!! در صورتی که نامبرده فوق لیسانس ریاضی است
کاظم
ابگرم اردبيل حالش بيشتره