جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

مسئول حمله به پلیس مصر مشخص شد

سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب: 375874
گروه تروریستی داعش در بیانیه ای مسئولیت حمله به نیروهای پلیس مصر را برعهده گرفت.
به گزارش جهان؛ مهر به نقل از الیوم السابع خبر داد، گروه تروریستی داعش در بیانیه ای مسئولیت حمله به نیروهای پلیس و ارتش مصر در منطقه السنطه در استان الغربیه را برعهده گرفتند. در این بیانیه آمده است که عناصر داعش در سرتاسر مصر مستقر شده اند.

داعش در این بیانیه نیروهای پلیس و ارتش مصر را تهدید کرد که به حملات تروریستی خود در این کشور ادامه خواهد داد. این گروه تروریستی مدعی شد که با وجود تعداد کم نیرو و تجهیزات خود به هدفشان خواهند رسید.

در ادامه بیانیه گفته شده است: هنگامی که تصمیم می گیریم تصمیمی را اجرایی کنیم قطعی است و موانعی که در این زمینه وجود دارد مانع رسیدن به هدفمان نخواهد شد. ما تجهیزات زیادی در اختیار نداریم و همه آنچه داریم سلاح های متنوعی است که در دل دشمنان خدا رعب و وحشت ایجاد می کند.

داعش در این بیانیه به ذکر جزئیات حمله به نیروهای پلیس مصر در منطقه السنطه پرداخت و اعلام کرد: برای ایجاد رعب و وحشت در میان نیروهای مصری از پشت به آنها حمله کردیم و از هر طرف به این نیروها تیراندازی کردیم و پس از کشته شدن با ریختن بنزین بر رویشان آنها را آتش زدیم همانطور که آنها مسلمانان را در میادین رابعه العدویه و النهضه به آتش کشیدند.

گروه تروریستی داعش که وحشیانه ترین جنایات را علیه مسلمانان، مسیحیان و پیروان مذاهب دیگر و اقلیت ها به نام اسلام مرتکب می شود و سبب بدبین شدن افکارعمومی به دین اسلام شده است، در ادامه بیانیه خود اعلام کرد که انتقام خون مسلمانان که در میادین رابعه العدویه و النهضه کشته شدند را خواهد گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *