جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

دونگا: نیمار هنوز یک ستاره نیست

يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب: 375610
سرمربی جدید تیم ملی برزیل نیمار را هنوز در حد یک ستاره نمی‌بیند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، نیمار پیش از اینکه در دیدار برزیل - کلمبیا در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از ناحیه ستون فقرات دچار آسیب‌دیدگی جدی شود و از ادامه راه با سلسائو بازبماند یکی از ارکان اصلی برزیل به شمار می‌رفت. غیبت نیمار باعث اُفت شاگردان لوئیز فیلیپه اسکولاری شد به طوری‌که در نیمه‌نهایی با نتیجه تحقیرآمیز ۷ بر یک مغلوب آلمان و در بازی رده‌بندی هم با نتیجه ۳ بر صفر مقابل هلند تن به شکست دادند.

کارلوس دونگا، سرمربی جدید برزیل که ماه گذشته جانشین اسکولاری شد در گفت‌و‌گو با هفته‌نامه «Epoca» برزیل گفت: نیمار بهترین بازیکن برزیل است ولی هنوز یک ستاره نیست. برای اینکه به مقام ستاره شدن برسی باید اعتبار قهرمانی در جهان را با خود یدک بکشی. البته ما روی این موضوع کار می‌کنیم تا او تبدیل به ستاره شود. زمانی‌که نیمار با تیم ملی برزیل است بالاتر از حد یک ستاره ظاهر می‌شود.

وی در حمایت از سرمربی پیشین سلسائو گفت: انتقاد کردن و انداختن تقصیرات بر گردن سرمربی تیم کار ساده‌ای است ولی باید بگویم اسکولاری مربی برنده، شایسته و پایبند به اصول است. زمانی که برزیل در دیدار نیمه‌نهایی جام بیستم گل اول را از آلمان دریافت کرد ژرمن‌ها اجازه نفس کشیدن به سلسائو ندادند.

برزیل ماه آینده به مصاف تیم‌های اکوادور و کلمبیا می‌رود. دونگا در خصوص ترکیبی که در این بازی‌ها مورد استفاده قرار خواهد، گفت: برای اینکه رقیبی سرسخت باشیم از ترکیب بازیکنان جوان و باتجربه استفاده می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *