جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

نتایج نهایی کنکور دکتری ۹۳ اعلام شد

يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب: 375544
رئیس سازمان سنجش آموزش كشور گفت: اسامي پذيرفته شدگان نهايي آزمون ورودي دوره دكتري «Ph.D» (نيمه متمركز) سال ۱۳۹۳ امروز يكشنبه ۲۶ مردادماه از طريق ‌سايت سازمان سنجش اعلام شد و تعداد ۱۱ هزار و ۴۹۶ نفر پذیرفته شدند.
به گزارش جهان دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با مهر گفت: داوطلبان پذیرفته شده می توانند نتایج آزمون خود را در سایت سازمان سنجش به نشاني: www.sanjesh.org مشاهده کنند.

وی افزود: ظرفیت پذیرش ۱۲ هزار و ۲۷۱ نفر است که با توجه به تغییرات اعلامی از سوی دانشگاهها، اکنون تعداد ۱۱ هزار و ۴۹۶ نفر پذیرفته شده اند و به طور حتم مرحله تکمیل ظرفیت خواهیم داشت.

خدایی خاطرنشان کرد: داوطلباني كه در رديف پذيرفته شدگان نهايي اين آزمون قرار مي‌گيرند، می توانند با توجه به مندرجات اطلاعيه‌ سازمان با مراجعه به وب سايت اطلاع‌رساني دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي ذيربط و كسب اطلاع از برنامه زماني ثبت نام و مدارك مورد نياز براي ثبت نام مربوط به هر كدرشته محل، در زمان مقرر براي ثبت‌نام و ساير مراحل پذيرش به نشاني مشخص شده در سايت موسسه آموزش عالي ذيربط مراجعه کنند.

به گزارش مهر، آزمون ورودي دوره دكتري «Ph.D» (نيمه متمركز) سال ۱۳۹۳ در روز ۱۶ اسفندماه ۹۲ برگزار شد و تعداد ۲۴۰ هزار و ۳۹۱ نفر در آن ثبت نام کردند. پس از برگزاری آزمون نتیجه اولیه به صورت کارنامه تنظیم و در روز یکشنبه ۳۱ فروردین ماه ۹۳ بر روی سایت سازمان قرار گرفت.

از تعداد حاضرین در آزمون، با توجه به ظرفیت پذیرش و سایر ویژگی های آزمون ۴۹ هزار و ۵۳۷ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند که در نهایت فهرست اسامی ۲۷ هزار و ۴۸۵ نفر برای مصاحبه معرفی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *