شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

حریق پژو ۲۰۶ در بزرگراه آزادگان+عکس

يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۱۹
کد مطلب: 375466
فرمانده ایستگاه ۴۷ آتش نشانی تهران بزرگ گفت: یکدستگاه خودروی پژو ۲۰۶ صندوقدار صبح روز شنبه در بزرگراه آزادگان طعمه حریق شد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، طی تماس های شهروندان و رانندگان عبوری با ستاد فرماندهی مبنی بر آتش سوزی خودرو پژو در اتوبان آزادگان بعد از پل صنیع خانی، ماموران آتش نشانی بلافاصله عازم محل حادثه شدند.

وی افزود: راننده خودرو که فردی ۵۰ ساله بود قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی از خودرو خارج شده بود و بنا به اظهارات راننده آتش سوزی از قسمت موتور شروع شده بود.


نصرتی ادامه داد: نیروهای آتش نشان پس از حضور در محل بلافاصله با ایمن سازی محل حادثه اقدام به خاموش کردن خودرو کردند و پس از لکه گیری کامل آتش سوزی با هماهنگی ستاد فرماندهی به ایستگاه مراجعت کردند.

وی با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت و فقط خسارات مالی شدیدی به خودرو وارد شد،گفت: این حادثه بخاطر نقص در سیستم سوخت رسان خودرو رخ داد.

وی از شهروندان و خودروهای عبوری خواست تا در این شرایط حداکثر همکاری را با نیروهای آتش نشانی انجام دهند و از تجمع بی مورد در محل وقوع حوادث پرهیز کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


mohamad
اگه الان يك شركت خارجي بود تمام اتومبيلاشو فراخوان ميداد . اما اينجا انگار نه انگار تازه دفه اولم نيست