چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۲

عضو تیم ملی شمشیربازی آزاد شد

شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۷
کد مطلب: 375451
عضو تیم ملی شمشیربازی و وکیل دادگستری که از سوی اشرار ربوده شده بودند، امروز با تلاش ماموران انتظامی، امنیتی و پیگیری‌های مسئولان قضایی آزاد شدند.
به گزارش جهان، یکی از بستگان حامد صداقتی در گفتگو با خبرنگار مهر با تایید این خبر اظهار داشت: گروگانگیران زمانی که قصد داشتند دومین فیلم از گروگان‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی قرار دهند با تیزهوشی نیروهای انتظامی و امنیتی شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

وی افزود: با دستگیری دو عضو این باند مخفیگاه آنها شناسایی و ماموران با دستگیری دیگر اعضای این شبکه موفق به آزادی حامد صداقتی و دوستش شدند.

وی خاطر نشان کرد: درحال حاضر این عضو تیم ملی شمشیربازی و وکیل دادگستری در سلامت کامل به سر می برند و به زودی به تهران منتقل می‌شوند.

حامد صداقتی و دو تن از دوستانش دهم اردیبهشت امسال مورد حمله اشرار قرار گرفته که در این حمله یکی از آنها کشته و دو نفر دیگر به گروگان گرفته شدند.

حجت‌الاسلام حمیدی، رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان در این باره به مهر اعلام کرده بود بدون پرداخت پول گروگان‌ها را آزاد خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دست و جیغ و هورا واسه ی پلیس ایران..........................
آفرین همشون رو اعدام کنید تا درس عبرتی برای بقیه بشود