پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴۳
۱۷۷
بازهم تناقض باورهای اصلاح‌طلبان با اندیشه امام خمینی(ره)

اهانت مجدد یک اصلاح‌طلب به مجالس عزاداری/ وقتی اهانت فتنه گران عاشورای ۸۸ بازتولید می‌شود

شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 375352
اهانت بی سابقه این چهره اصلاح‌طلب، که در امتداد سلسله فکری این جماعت مخالف با "حاکمیت اسلام در جامعه" صورت گرفت، نشان داد که توهین به امام حسین (ع) در عاشورای ۸۸ از سوی حامیان موسوی و کروبی، اتفاقی بدون برنامه قبلی نبود.
اهانت مجدد یک اصلاح‌طلب به مجالس عزاداری/ وقتی اهانت فتنه گران عاشورای ۸۸ بازتولید می‌شود
سرویس جامعه جهان نيوز ـ علی رجبی: یک بار دیگر یک "اصلاح‌طلب" پرده از چهره حقیقی خود برداشته و با اهانت به عزاداری امام حسین (ع) نشان داد، موضع‌گیری‌های ضداسلامی برخی از هم‌مسلکان سیاسی‌اش در سالیان اخیر، نشأت گرفته از ذات ضد اسلامی آنهاست و سکوت و حتی دفاع از توهین به ساحت امام حسین(ع) در عاشورای ۸۸ نه‌تنها فقط توسط "منافقین" انجام شده بلکه با حمایت فکری و تئوریک برخی چهره های اصلاح‌طلب همراه بوده است.

سریال وقاحت برخی از اصلاح‌طلبان آن‌قدر دنباله دار است که اگرچه قبح‌شکنی آنان در عاشورای ۸۸ با طوفان خروش مردمی در ۹ دی پاسخی دندان‌شکن گرفت؛ اما باز هم روحیه لیبرالی و ضداسلامی آنان هر از گاهی نمایان می شود و دم خروس‌شان بیرون می‌زند.

در اقدام تازه و منحوس، رئیس سابق شورای هماهنگی اصلاحات به تمسخر عزاداری برای امام حسین(ع) پرداخت و انجام آن را کاری بیهوده تلقی کرد که «هیچ بازدهی فرهنگی» ندارد!

پنج شنبه گذشته، نجفقلی حبیبی، رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبایی (ره) و عضو حزب منحله مشارکت، که در برنامه "دیروز، امروز، فردا" حضور داشت، با زبانی گزنده و درنده گفت: «شما سالانه برای بعضی چیزها چقدر خرج می کنید؟ در همین ایام عاشورا چقدر پول‌ها خرج می‌شود؛ بازده فرهنگی‌اش چقدر است؟ سه چهار تا گریه می کنند و ... »


اهانت بی سابقه این چهره اصلاح‌طلب، که در امتداد سلسله فکری جماعت مخالف با "حاکمیت اسلام در جامعه" صورت گرفت، نشان داد که توهین به امام حسین(ع) در عاشورای ۸۸ از سوی برخی حامیان موسوی و کروبی، اتفاقی بدون برنامه قبلی نبود و لازم است تا همیشه ملت شهیدپرور ایران نسبت به تحرکات پنهان و آشکار برخی از اصلاح‌طلبان بر ضد ارزش‌های اسلامی و ایرانی هوشیار باشند.

وقتی توهین‌کنندگان به امام حسین (ع) در عاشورای ۸۸ «مردم خداجوی» خوانده شدند، دیگر ارجاع دادن این فرد معلوم الحال به توصیه‌های اهل بیت(س) در تاکید بر برپایی عزاداری و گریه بر امام حسین(ع) امری بیهوده می نماید... و چه تناقضی از این بالاتر که کسانی خود را مدعیان خط امام(ره) و انقلابی سوپردولوکس بنامند اما طرفدار نظریه "جدایی دین از سیاست" باشند و در گوش‌شان فرو نرود که همان امام خمینی(ره) که سنگش را به سینه می‌زنند تا از نمد محبوبیت‌اش در بین توده‌های مردم برای خود کلاهی ببافند معتقد بود که "این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است."

رضاخان نیز تمام تلاش خود را کرد تا همین هیئات و عزاداری ها و اشک ریختن ها برای سیدالشهدا(ع) را به تعطیلی بکشاند و به خیال خامش برای همیشه جریان زنده نگهداشتن یاد امام حسین(ع) را از میان بردارد. باید از این جماعت مدعی دین داری پرسید که چرا رضاخان به سراغ موضوعات دیگر نرفت و همه تلاشش این بود که جلسات روضه خوانی های حسینی را به تعطیلی بکشاند؟ مگر چه اثری در این مراسم سیاسی ـ معنوی دیده بود که مانع از برگزاری آن می شد؟

بد نیست منکران و ساده اندیشان به نتیجه اقدامات رضاخان نیز نگاهی بیندازند و از سرنوشت تاریخی مقابله او با دستگاه الهی اباعبدالله الحسین(ع) درس عبرت بگیرند.

* * *
گزافه نبود اگر سخن با آیه استرجاع شروع می شد. باید با گفتن "انا لله و انا الیه راجعون" و چشمی گریان، طلب مغفرت کنیم و پناه ببریم از شر شیاطین جن و انس به پروردگار بزرگ و تبری بجوییم از عمل شنیعی که در توهین به ساحت حضرت سیدالشهدا (ع) انجام شد...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


منتقد بی سواد بی شناسنامه
Iran, Islamic Republic of
با آل علی (ع) هرکه درافتاد ور افتاد
آخه آدم مثلا عاقل تو عزاداری امام حسین سهم بودجه دولت کجا هزینه ای که عاشقان امام حسین از جیبشان می کنند کجا؟ افتخار و آرزوی ما این است که ذره ای از پولمان توفیق خرج شدن در این مسیر را پیدا کند
شما بروید بودجه اداره تحت امرتان و درآمدتان را خرج اصلاح طلبی تان و تبلیغات برای اربابانتان کنید
ما هم با افتخار زندگی مان را در راه ارباب دنیا و آخرتمون خرج می کنیم
عالم به فدات یا اباعبدالله
یاصاحب الزمان،آجرک الله
لطفا با162تماس حاصل کرده و اعتراض کنید و اعلام کنید که صدا وسیما،خصوصا شبکه3باید جبران کند.
تلفن شهرستانها:
02122040092
عاجزان از درک عاشورا چه کسانی هستند؟
این افراد چه میفهمند عاشورا چیست و از درک مفهوم ان عاجز هستند و اگر در رابطه با دانس و موسیقی و ..... برنامه بگذارید با تمجید و افرین خواستار استمرار و برپایی نمایشگاه های مختلف هستند به مانند نمایشگاه قران ماه مبارک به همت اقای وزیر فرهنگ به جایی پرت منتقل شد و مصلی شد محل عرضه رب و پیتزا و پفک و مبلمان ....... و اگر این قشر بتوانند تیشه برداشته ریشه اسلام و اسلام خواهان را خواهند کند.
شهاب
آقای حبیبی به علت کمبود وقت نتونستن توضیحات کامل بدن و منظورشون شیوه خرج کردن بود و گرنه ایشونت از عاشقان امام حسین هستن - کج فهمی هم اندازه داره
Iran, Islamic Republic of
میلیونها آدم پای تلویزیون یک چیز را فهمیدند شما شهاب خان یک چیز دیگه رو فهمیدی اون وقت مثل ادبیات رییس جمهور که همه را مورد تفقد قرار می دهد بقیه رو به کج فهمی متهم می کنی!!!!
بابا این بیچاره ی زبون یه ...خورد شما دیگه بیش از حد اونو تو بوق نکنید که قبح شکنی میشه و باعث شهرت اون لاکردار.
بايد به اين آقا گفت كه به بركت نام و را ه اين امام همام بود كه انقلاب شكل گرفت و شما صاحب مكنت!! شديد وگرنه معلوم نبود در كدام گوشه اين كشور مشغول گدايي تكه ناني بوديد.
همانطور که امام فرمود این محرم و صفر بود که اسلام را زنده نگه داشت ...

اتفاقا معلوم است که این عزاداری ها بازدهی داشته که مدعیان اصلاح طلبی را نگران و عصبی کرده است ..
کورهستین و کور دل که عزاداری میلیونی عاشورا و اکسیر شفا بخش آون رو نمی بینین . تجمع عظیم مردم زنجان در حسینیه اعظم در تاسوعا و . . .
جهنم از همین حالا داره ساکنینش رو دست چین میکنه و برای شمر و یزید و معاویه و شارون و . . همدم و همنشین جور میکنه . گوارایتان باد !
عصبانی نشو دوست عزیز.مشکل از قلبیه که وقتی محبت کدخدا توش رفت دیگه لیاقت محبت سالار شهیدان را ندارد وان را نمیفهمد.
امير
آقاي حبيبي نظرشون رو گفتن و ما هم در جواب ايشون مي گيم :
كي شود به پوزه سگ دريا نجس
شاهنگیان
پارسال همین آقا در همین برنامه با جناب آقای نبویان مناظره کرد . امسال شخص مقابل آقای حبیبی توانایی برخورد قاطع داشتن با او را نداشت . بهترین زمان بود که روحیه الحادی این افراد به مردم نشان داده می شد . البته باز هم تساهل و تسامح در صدا و سیما موج می زند . ایکاش کسی در آن برنامه پیدا می شد که قاطع پاسخ یاوه گویی های آقای حبیبی را می داد
وحید
البته به نظر میاد که ایشون هیچ وقت قصد توهین به دستگاه امام حسین رو نداشتند بلکه منظورشون اینه که بیشتر از اینها میتوان از این سرمایه استفاده کرد البته بهتره تمام برنامه دیده بشه تا بشه نظر داد
احسنت. یه آدم عاقل پیدا شد.
علی
اگه آدم عاقل امثال تو و اون کسی هست که تو نظرش رو تایید میکنی پس صد رحمت به دیونه های آسایشگاه های ایران!!!!
زهیر
مرگ بر این روشنفکری های غربی
ف
اگه قصداهانت نداشت می تونست یه جور دیگه هم بگه نه با این لحن وبااین طرز گفتار!!!!!بعدهم تمام برنامه رو هزاربارهم بخوای ببینی اینا اینقدر سیاه بازی میکنن وباپنبه سر مات رو میبرن !به هوش باشید لطفا!
United States
از نظر اینا چون امام حسین آدم خشونت طلبی بوده پس با روحیه دموکراتیک نمیخونه!
كار امام حسين عليه السلام با كنوانسيون هاي بين المللي در تعارضه
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه روحانيه مقابل ايشان بسيار شل از موضوع گذشت. لازم بود ماهيت پليد ضد دين اين جريان را همانجا وسط استديو بكشه پايين تا همه ببينند كه با چه جريان ضد ديني طرفند
ناشناس
از این افراد، انتظار دارید فرهنگ عاشورا را بفهمند؟!
محسن
Iran, Islamic Republic of
اصلا چرا این اراذل و اوباش اعتقادی به تلویزیون دعوت می شوند؟!
جواب امثال اين آقا رو روحانيت و علي الخصوص رئيس جمهور بايد بدهند كه هم روحاني هستند و هم روحاني
اصولگرای منصف
Iran, Islamic Republic of
بعید میدونم این همه کسایی که این جا هستند و دارن به این آقا اعتراض می کنن اصلا فیلم رو دیده باشن!
ایشون وقتی اون حرف رو میزنه تا میاد ادامشو بگه مجری و اون یکی کارشناس جلوش رو میگرن که این آقا همچنان داشت میگفت بذارین ادامه بدم من منظورم این بوده که باید مکتب عاشورا تبیین بشه که متاسفانه مجری و کارشناس بهش اجازه نمیدن
انصاف هم خوب چیزیه
اسی
راست گفتی ٬مشکل ما اینه که به هر ننه قمری اجازه اظهار نظر کردن میدیم الان چرا هر آدم مذهبی دانشگاه میره بعداز یه مدت دین گریز میشه خب معلومه دیگه رئیس دانشگاه که این آقا باشه بهتر از این نمیشه!!!!!!!!!!!!!!!!
لعن علي عدوّك يا حسين..............
سعيد110
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه تهران پر است از اين دست اساتيد كه عمدتاً بواسطه رويكرد طراحي يكي از بستگان مير حسين موسوي كه ساليان درازي در دانشگاه مسؤليت داشته اتفاق افتاده است. و اساتيد مسني همچون دكتر حبيبي الي ماشاء ا... نفرات خطرناك تر از خود را در دانشگاه جذب كردند. (1307520)
رضا
بر هرچه فتنه گره لعنت
زهیر
احسنت
توفیقی از قزوین
صدا و سیما چرا اجازه می دهد این افراد فتنه گر ... که دچار تفکر... هستند و در ایام عاشورا سال 88 بدنبال جنایات ددمنشانه خود توی دهنی محکمی(9دی) از مردم خورده اند ....
محمد
United States
اتفاقا باید بذارن بیان که مردم بیشتر بشناسنشون!
توفیقی
برای کسانی که شاهد فجایع عاشورای سال 88 بودند ماهیت سرمایه های اسرائیل شناخته شده است به نظر من اینها حرفی برای گفتن ندارند بلکه به دلیل سهم خواهی از دولت روحانی امروز مدعی شده اند
حسین
ببخشین حواسشون نبود صداوسیما باید دربست در اختیار اصولگراها باشه
توفیقی از قزوین
شما حواستون نیست چون بحث ما اصولگرا و اصلاح طلب نیست بحث حرمت اعتقادات و ارزشهای دینی یک ملت است صدا و سیما اگر برای همه است قبول ،ولی نمسلما برای فتنه گران و هتاکان نیست
نه می خوای فتنه گرانی که پرچم های عزا رو پاره کردن بیارن ؟
اشتباه مثبت دادم
بی غیرت...
زهیر
همین صداوسیما کم از روحانی دفاع کرده؟؟؟؟
با این که احمدی نژاد رو قبول نداشتم ولی اینو با صراحت می گویم که صدا و سیما از هر فرصتی برای مچ گیری از او استفاده می کرد
منظورت اینه که امام حسین فقط مال اصولگراهاست؟
مودی
Iran, Islamic Republic of
حسین آقا میدونی معنی این حرفت دقیقا چیه ؟ یعنی اینکه شما خودت تایید کردی که اصلاح طلبا این طرز فکر رو دارن در مورد محرم و امام حسین و عاشورا
اتفاقا اینجور برنامه ها واسه تنویر افکار عمومی خیلی خوبه تا بفهمن پشته پرده بضی شعارا و چهره ها به چی میرسه
sa ja
بسیار خوب است که این بی هنران سخن برانند زیرا که از قدیم گفته اند:
تا مرد سخن نگفته باشد،،،،،،،عیب هنرش نهفته باشد
از اینگونه سخنان دردانشگاه از سوی چنین افرادی زیاد شنیده میشه، چرا نمازخانه، چرا عزاداری، چرا ساخت مسجد، چرا ........
پاکسیما
بیشترین بازدهی عاشورا همینه که فتنه گرانی چون تو نتونستند سر کار بیان و 9 دی بساطشونو برچید
Iran, Islamic Republic of
جناب پاكسيما اينطوري خوب نيست كه آدم از چنين حادثه عظيم و مقدسي خداي نكرده بخواد استفاده ابزاري بكنه!
آيا واقعا يه لحظه هم ميشه فكر كرد كه بيشترين بازدهي واقعه عظيم عاشورا در اين حدي هست كه شما گفته ايد؟
راستي واقعا يه كم از بالا به تاريخ نگاه كنيم و از توي جر و بحث هاي مقطعي زمان و مكان خودمون كمي دورتر بريم!
پاکسیما
عزیز من فتنه گران88 با اصل اسلام و ولایت مشکل داشتند شما شعارهایی مثل جمهوری ایرانی و مرگ بر اصل ولایت فقیه و در نهایت سوت کف روز عاشورا را مگه فراموش کردید پس بزرگترین پیام عاشورا اینه که سیدالشهدا با نثار خونشان به همه عالم درس بصیرت و ایستادگی بر حق را دادند و بیشترین بازدهی عاشورا در عصر حاضر یعنی آنکه مردم ما هم در فتنه 88 و 9دی بساط یزیدیان زمان را به پیروی از سیدالشهدا برچیدند
محمد علی
منظورشون کمترین بازدهی عاشورا ...
گل گفتی!حضرات عصبانیتشون رو از این مسئله نشون دادند.
اصلا به حرفاش گوش دادی که چه گفته؟ چرا برخی عادت دارند نشنیده و ندیده درباره یک موضوع اظهارنظر کنند و اشخاص را لگدمال کنند؟



گفته بازده فرهنگی این پول هایی که در عزاداری ها خرج می شود چه بوده است. خب اشکال این حرف چیست؟




اتفاقا در بخش دیگری از سخنانش گفت که "در حرم امام رضا که می رویم و جمعیت انبوه مردم را می بینیم میفهمیم که مردم ایمان و اعتقاد دارند....مسؤولین هم باید اعتقاد داشته باشند...ایراد کار از مسؤولین است و...."




چرا جهان نیوز تنها یک بخش را منتشر کرده و بقیه را حذف کرده؟ در همین بخش هم اگر دقت کنید و با دقت بخوانید متوجه جنجال سازی بیجا و سخیف جهان می شوید.
هر چند وقت یه بار این اصلاح طلبا با یه مزخرف گویی اعلام موجودیت میکنن،
حالا اگه به این آقا بگیم فرهنگ دست شما، تقویتش کن، سریع میرن هزار تا از این کتابای فیلسوف های در پیت غربی رو میارن برای تقویت فرهنگ میریزن تو جامعه
مرگ بر اصلاحات امریکایی
یک اصلاح طلب
خواهشا این جور افراد را اصلاح طلب ننامید.اینها عناصر ضد دین و ضدانقلاب هستند . ما اصلاح طلبان واقعی تا اخر پای انقلاب و اسلام می ایستیم و از این افراد اعلام برائت میکنیم.درود بر سه سید فاطمی خمینی خامنه ای خاتمی
Iran, Islamic Republic of
این که نشد اولش رو خوب اومدی آخرش چرا رئیس و سردسته فتنه گرا رو قاطی کردی مرگ بر قتنه گر....
Iran, Islamic Republic of
اقایی که اومدی ماست مالی کنی
یهتره بری سوابق ایت اقا رو در بیاری تا بفهمی اصلاح طلب هست یا نه؟
زهیر
آخ شرمنده اشتباهی مثبت دادم.
شما تاریخچه اصلاحات رو می دونی برادر شاید هم خواهر؟
پس لطف کنید و کتاب ما را به کجا می برند پروفسور حمید مولانا رو که توسط انتشارات کیهان به چاپ رسیده بخونید بلکه متوجه شوید.
ف
ای بابا مگه کیلیپ و...این سومی روندیدی اصلاح طلب چراهنوز پشتشی!!نظرات اصولگراها واصلاح طلبان تا جایی که مربوط به انقلابه همش یکیه فقط تفاوتش سر آزادی اندیشه است که اینم باروی کار آمدن یه اصلاح طلب معنیشو فهمیدیم!کمی تاریخ چه این بنده خدارو مطالعه کنی بد نیس؟!!
محمد
سلام
آقا جانم آنچه امروز در اين كشور خون به دل ملت مي كند همين تساهل و تسامحي است كه در برخورد باامثال اين به اصطلاح استاد دانشگاه مي گردد . اين اشباح الرجال نمي داند كه آنچه امروز كشور وملت را به اينجا رسانيده كه تمام قد در مقابل تمام كشورهاي جهان خوار و چپاولگر ايستاده اند عاشورا و قهرمانان ايجاد كننده آن يعني حسين عليه السلام و ياران با وفايش بوده اند .
بايد به اين آدم گفت :
تو كه نا خوانده اي علم سماوات
تو كه نابرده اي ره در خرابات
توكه سود و زيان خود نداني
به منزل كي رسي هيهات هيهان
حيف ساعاتي كه دانشجويان صرف شنيدن اراجيف اين .....مي كنند
کجا به آقا امام حسین (ع) توهین کرد؟! اتفاقا خیلی هم سخن درستی گفت. دمش گرم ...
....
اسرائیل و آمریکا به اثرات اندیشه حسینی در مقابله با نظام سلطه، اذعان دارند اما تو و امثال تو...
فرجی دانا باید هرچه سریعتر استیضاح بشه
زهیر
مخالفم شدیدا.چون نباید به این عناصر ضد انقلاب فرصت جولان مثل سال 88 داده شود اینها منتظر همین اند و بعد هم باید خیالمان از مجلس بعدی راحت شود بعد حساب عناصر ضد انقلاب نفوذی در دولت را برسیم چون این ها می خواهند مجلس ششم و دولت هشتم را احیا کنند
دوستان اصولگرای مسئول اختلافات را به خاطر امام حسین و نظام و رهبر کنار گذاشته دوباره متحد شوند
یونس
Latvia
وقتی در مقابله و برخورد با اینها دستگاههای امنیتی و قضایی مصلحت اندیشی و ملاحظه کاری میکند همین میشه دیگه . راحت تریبون عمومی در اختیار اینها قرار میگیره ووسیله ای برای اهانت اینها به مقدسات میشه . خودکرده را تدبیر نیست و در اصل صدا و سیما باید مورد بازخواست قرار بگیره .
Iran, Islamic Republic of
لعن علی عدوک یا حسین
خاتمی و کروبی و میرحسین
اللهم العن عصابت التی جاهدت الحسین و شایعت و بایعت و تابعا علی قتله
تقوی
Latvia
حالم از بی بخاری و بی عرضگی و بی تدبیری بعضی مسئولین کشورم به هم میخوره .
عابد اسماعيل زاده
اين آقا رو عده قليلي ميشناسن با اين كار بيشتر گنده ميشه زيادي شلوغش كردين بخدا حالا يه اراجيفي گفت....
Latvia
یکی نیست به این مردک بگه دیگه با این حرفها دنبال چی هستید . بی عفتی و بی حجابی و اباحیگری و بی دینی را که شما استارتش را در کشور زدید و الان هم مشغول میوه چینی آن هستید
علی
کاملا حرف این استاد صحیح میباشد راه امام حسین ع بسیار مهمتر از گریه و زاری و زدن بنر میباشد ، با پول داربستها و بنرها و پارچه های مشکی میتوان هزاران بیمارستان ، مدرسه ، بزرگراه ، خط مترو و یا خانه برای فقرا ساخت ؛ لطفا بدون تعصب فکر کنید .
نمادهای عاشورایی کاملا تاثیر گذارند ...
از دید شما زندگی یعنی شکم و از دید ما انسانها زندگی یعنی حرکت بسوی خدای رحیم
استاد حساب !برو ریاضیاتت رو درست کن!اتفاقا همونها که پولشون رو توی این راه خرج میکنند بیشترین انفاق رو هم در سطح جامعه میکنند.زنده نگه داشتن وپیوند زدن خود با اباعبداله در عاشورا بیعتی هر ساله بر همین پیمان انفاق وایثار است.وبا این شور در قلب شعله وره که به تاسی از اون بزرگوار دست دیگران را گرفتن در جامعه رواج داره .....نمیدونم چرا برای زنده نگه داشتن راه کفر وباطل به ازاد شدن ماهواره ونشر کتب ضاله و فیلمهای مبتذل از بودجه جامعه وو.....در سطح جامعه اعتراض نمیکنید و نمیگید پول اون صرف هزاران!بیمارستان وو...بشه!
صحیح است
اراکی
علی آقا !
اونایی هم که میخواستند با امام حسین (ع) بجنگند اول به همین شیوه سخن گفتند تحریف کردند و عمل نمودند تا به جامعه القا کنند امام حسین با خلیفه مسلمین ! بیعت نکرده و از دین خارج شده پس کشتن او واجبه ! انگلیسی ها وقتی میخواستند فرهنگ خودشونو در نوع لباس پوشیدن به مسلمانها تحمیل کنند اول لباسهایی با آستین های بسیار بلند دوختند و وارد ایران کردند تا مردها مجبورشوند آنها را بالا بزنند و بعد به یکباره لباسهای آستین کوتاه را وارد کردند .درست مثل شما که ناخود آگاه در مسیری حرکت میکنی که دشمن به ما القا میکند تا در اصل فرهنگ عاشورا را ضعیف کند .
ستوده
علی جان دلایل شما دقیقا از جنس دلایلی است که از سوی فتنه گران در رابطه با شعار نه غزه و نه لبنان در سال 88 مطرح شد ویا عده ای که مدتی در فضای مجازی به صورت هدفمند و سازماندهی شده کمک به بازسازی عتبات عالیات و حتی رفتن به حج را کمک به عربها تلقی و با عقاید شوینیستی و باصطلاح میهن پرستی این ادعا را پوشش داده و تبلیغ میکردند غافل از اینکه همه این القائات ساخته و پرداخته موساد و سرویس امنیتی اسراییل میباشد که البته توسط افراد نا آگاه و عوام هم تبلیغ و اشاعه میگردید . همانطور که با تشکیل گروه داعش اسراییل به زعم خودش دنبال تخریب و نابودی اسلام است .
United States
حيف اون اسمي كه تو داري…
زهیر
توصیه ائمه اطهار این بوده که برای امام حسین عذاداری و گریه کنیدبعد هم شما باید بدانیداز شرایط مومن بودن یک ولای علی است و دوما گریه برای امام حسین .حضرت آدم بعد از گریه برای امام حسین مورد عفو خدا قرار گرفت حتما شما قدیس هستی که احتیاجی به گریه برای امام حسین برای آمرزش گناهانت نداری؟
ف
برادرمن اینقدر بوجه مملکت ا زیاده که نیازی به نذری های مردم نداره تا بیمارستان احداث بشه برای شهرما یک میلیارد فرستادن براساخت بیمارستان همه کشیدن بالا الان فقط یه زمینه با10تاستون وکلی بنامه دیگه که هزینه های میلیاردی فرستادن وبه دلیل نبود نظارت خانه مسئولین آباد وخانه مردم خراب!!!من تاجایی که میدونم همش کمک های مردمیه که هیئت ها برگزارمیشه!!!
من یک اصلاح طلب هستم وسال 88 به اقای موسوی رای دادم ولی به هیچ وجه با اقدامات بعد از انتخابات ایشان موافق نیستم .من فکر میکنم از یک جا به بعد کنترل معترضین از دست اقای موسوی خارج شد و یه عده فتنه گر پشت پرده از اوضاع سو استفاده کردند.چون بعد از انتخابات 22 خرداد 88 تا قبل از نماز جمعه26 تیر تظاهرات با حضور عده ای زیاد برگزار میشد ولی مردم وقتی متوجه فتنه گری افراد پشت پرده شدند دست از اعتراض کشیدن . من معتقدم میرحسین موسوی باید 4 سال صبر میکرد و اگر این کارو کرده بود سال 92 با رای فوق العاده پیروز میشد و کشور هم به اشوب کشیده نمیشد. الان هم موسوی باید قبول کند که اشتباه کرده و از افراد پشت پرده که از نام اصلاح طلبی سو استفاده میکنند اعلام برائت کند و به دامن انقلاب و جامعه اصلاح طلبان واقعی برگردد. چه بسا حتی بتونه سال 96 در انتخابات شرکت کنه و وجهه انقلابی خودشو مثل دوران نخست وزیریش به مردم نشون بده.انشا الله
...، مگر امام نفرمود این محرم وصفراست اسلام را نگه است....؟؟؟؟؟
زهیر
داداش این هایی که همچین حرفی میزنند امام حسین وقبول ندارن چه برسه به امام خمینی.
رهبر این دسته از اصلاح طلبان خات... است
United States
.... اینکه میگه به میزان بهره وری بودجه های خرج شده حتی در روز عاشورا دقت کنید، توهین به عاشوراست؟
تو کرسنت از جیب مردم بدون رضایتشون میلیاردها دلار میره ،رانت 650 میلیون یوروئی رو توجیه میکنند ،رشوه های میلیلاردی اقازادگان حساب نمیشه ووو.........به پولهائی که مردم با قلبشون واز جیب خودشون با عشق تقدیم میکنند،گیر میدن که بهره وری داشته باشه! روش شروع کردن از حاشیه ورسیدن به اصلتون لو رفته.
هموطن
اینجا بودجه نیست که حرف میزنه .عشقی که در قلب مردم موج میزنه ،بهره وریش با حسابهای مادی شما جور درنمیاد.
داود
بهره وری داره ولی شما ها نمی بینید
چرا نظر منو نزاشتی؟؟
متین
لعنت بر جیره خوران صهیونیست ، فتنه گران معلوم الحال که برای این اظهار نظر ها منفی گذاشته اند. خدایا تورو به ابروی امام حسین ( ع ) ریشه دشمنان اهل بیت را بسوزان .
بازي جديد است . اين تعبير شماست .
زهیر
منظورت رو واضح بگو من که نفهمیدم
احمد کیوانی
لعنت الله علی من عاداک یا حسین......
حمید
امام خمینی رحمه الله علیه
محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.

چون این ها با اسلام مشکل دارند عاشورا و فرهنگ حسینی را می زنند تا نهایتا اسلام زده شود
همیشه همین طورین
Iran, Islamic Republic of
این ب[...] ب[...]درک و فهمش همینقدره...

این افساد طلبها همه چیزشون در شکم و [...] خلاصه میشه... همه هم و غمشون[...] دین و دنیا رو هم برای همین میخوان....
United States
للّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ ، وَآخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِكَ اَللّٰهُمَّ الْعَنْهُمْ جَميعاً
یااباعبدالله سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم الی یوم القیامة
این ها نمی دانند هر که با این خاندان در افتاد ورافتاد؟؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
اگر مرحوم شریعتی الان زنده بود لابد تکفیرش میکردید.
چرا هرکسی که سبک عزاداری را نقدمیکند سریع دشمن اهل بیت معرفی میکنید.
من خودم هیات میروم اما به خیلی از مراسمی که توسط مداحان سرشناس برگزار میشود ایراد جدی دارم.
Finland
مشکل امثال شما این است که فقط خودتان را مسلمان می دانید. ایشان مراسم های عزاداری را نقد کردند واین توهین به دین نیست خیلی از علما هم نقد دارند و خیلی از این نوع عزاداری ها را قبول ندارن از جمله شهید مطهری در کتاب عاشورای حسینی.
چرا می خواهید فکر خودتان را در لوای دین قالب کنید. دیگر این ملت قبول این دروغ و فریب شما را.
زهیر
نه برادر به نظر من راست میگه بعضی جاها در کشور با عزاداری به امام حسین توهین میشه ولی این آقا و امثال آن مشکلشون با امام حسین است که در سال 88 دیدیم
داود
ایشون سبک عزاداری رو نقد نکرد بلکه کل عزاداری رو نقد کرد
چند نفر میان گریه می کنند یعنی چی؟
نکنه باید برقصن تا اصلاح طلب ها بازده فرهنگی عزاداری رو ببینند
بازده فرهنگی این روضه هااینه که فرق سگ و شغال با آدم فهمیده میشه
جهان یه جو عرضه نداری اگه منتشر نکنی
مه فشاند نور و سگ عو عو کند
هر کسی بر طینت خود می تند
سید علی اصغرپور
Iran, Islamic Republic of
در روز جزاست سهم تو رسوایی

شرمنده ی اشک مادرم زهرایی

تضمین بهشت گریه در عاشوراست

لعنت به تو که منکر عاشورایی
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست بگه آخه تو از عاشورا چی می فهمی؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا در کجای صحبت هاش به ائمه توهین کرده؟

من با ایشان موافق نیستم. ولی اصل صحبت ایشان در مورد بازدهی فرهنگی است. نه در مورد ائمه.
یعنی ایشان که فرمودند گریه بر امام حسین (ع) بازدهی فرهنگی حساب نمی شود و با تمسخر گفتند این همه هزینه می شود و فقط 4 نفر گریه می کنند و هیچی!!! این به نظر شما توهین به عزاداری و روضه و گریه بر امام حسین نیست؟!!!
صحبت ایشان در مورد تاثیر گریه نیست. در مورد تاثیر عزاداری هم نیست. صحبت ایشان در مورد تاثیر برنامه های صدا و سیماست.

یعنی تاثیر صدا و سیما این است که فقط چهارنفر گریه میکنند. یعنی تاثیر صدا و سیما کم است.
eti
اره بابا....همینه که تو میگی یه موقع به دلت بد راه ندی!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
يعني شما معتقدي عزاداري باز دهي فرهنگي نداشته؟!!!!!!
بازده فرهنگی از نظر اینها یعنی پژواک افکار کدخدا امریکا در همه جای جامعه ما!
تند نرو داداش. همه رو هم سیاه یا سفید نبین. من از خودتونم/
صحبت ایشان در مورد تاثیر عزاداری نیست. تاثیر برنامه های صدا و سیما است.
این که اقیانوس عاشورا رو که با گوشت وخون وفرهنگ وزندگی شیعه ایرانی در هم تنیده شده رو با لحن تمسخر کننده ای ،در حد اشک چند نفر پائین بیارن در فرهنگ شما توهین نیست! در عجبم چرا کسی به گوشه قبای خودتان بگه نخ کش شده ، طرف رو با سیل القاب توهین امیز روانه جهنم می کنید...........
چه بازده فرهنگی بزرگتر ازاین که سیزده قرن نام عاشورا وابا عبدالله وعزاداری ایشان با ظلم ستیزی ویاری به مظلوم عجین شده وزنده بودن ان باعث همراهی روح احاد جامعه با فرهنگ بلند نفرت از ظلم وعشق به حق شده؟ وهر سال همه جامعه خودجوش ومردمی ،با ان تجدید پیمان میکند. حتما باید اسامی فرنگی با کلمات مبهم هزار پهلو که تو خود غرب هم خریدار نداره، باشه که شما بهش بگید فرهنگ!
Iran, Islamic Republic of
9 دی که ناجی انقلاب اسلامی شد، بازدهی همین عاشوراست.
وفا
با سلام و ادب
اولا باید تشکر کنم از سردبیر و همه بچه های خوب و زحمت کش حهان نیوز به خاطر این مطلبی که گذاشتن.
امیدوارم از دست خود سید الشهدا صله تان را بگیرید
اما در مورد این هتاک باید عرض کنم که این جریان نه تازه شروع شده و نه به این زودی ها تمام میشود.
مخالفین نظام مقدس جمهوری اسلامی که در راس آنها صهیونیسم بین الملل قرار دارد فهمیده اند که تنها راه ضربه زدن به شیعه و به طور خاص نظام جمهوری اسلامی توهین و بی ادبی و کم اهمیت کردن به سیدالشهدا علیه السلام و دستگاه ایشان است همانطور که فکویاما گفته بود شیعه دوبال دارد برای پرواز، بال سبز انتظار و بال سرخ شهادت که این بال یادگار حسین بن علی است و ما برای اینکه مانع از پرواز شیعه شویم باید بالهای او را قطع یا کم قدرت کنیم.
اینا هم دونباله رو های همون ملعونن.
ممنون از اینکه مثل خیلی از سایتها و خبرگزاری های دیگه نرفتین جزئ ساکتین و مطلب نوشتین.
اجرتون با مادر سادات
بی ش[...]
اگه مجری یامین پور بود میتونست به راحتی افکارش به چالش بگشه
هادی
اون دنیاتون رو راحت نفروشید آقایان تحریریه جهان نیوز با چه مبنای فقهی-علمی و یا منطقی از حرف این آقا استنباط توهین به عاشورا می کنید؟
خدا همه ما رو مورد رحمت خویش قرار دهد.
eti
دوست عزیز شما یا خوابی یا خودتو زدی به خواب!!!
رضا
Iran, Islamic Republic of
.... اینا جرات نمیکنن وگرنه اون عقاید ... رو بروز میدن عاشورا حسابی سوزوندتشون
عاشورای 88 حقیقت ایشان رو شد.
Canada
چیزی که خیلی مضحکه برخورد مجری است تا زمانی که اصلاح طلبان رسانه آزاد در اختیار نداشته باشند نمی توانند حرف خود را درست بزنند. اصول گرایان باید بفهمند که حق اصلاح طلبان هم هست که سخن بگویند و باید رسانه تلوزیزیونی مستقل داشته باشند. نجف قلی حبیبی نمی داند جواب کارشناس را بدهد یا مجری را!!!!!!!!!!!!!
چیزی که منو کشته پروژه مظلوم سازی شماست وقتی که کم میارید ! استاد کارکشته دانشگاهی که به خودش اجازه میده در مورد عظمت عاشورا اظهار فضل کنه ونتونه از پس دو نفر بربیاد! نوبرشماهاست که در مقابل مردم خودتون شیرید ودر مقابل کدخدا.....
شما یه بار خب رو کامل بخون. اصلا موضوع اصلاح طلب و اصول گرا نیست. موضوع این است: توهین!

حالا این که جناح سیاسی موهن کیست در درجات بعدی است
منطق بعضیها شده این:هر چی که هم حزبیهای ما بگن خوبه!مهم هم نیست که چی بگه. هرچی که مخالف ما بگه بده ،اصلا هم مهم نیست که چی بگه!
البته اگر حرف زدنش توهین به مقدسات مردم عاشورایی و شیعه باشد همان بهتر که لال شود انشاالله
م ل اراکی سوئد
Sweden
باسلام.

عمده مشکل کشور و دنیای اسلام همیشه اینطور به اصطلاح روشنفکران بوده اند/....
Iran, Islamic Republic of
اجازه میدادند تا حرفش را کامل کنه بعد حکم میدادید
این همه علما نسبت به انحرافات و بدعتها درعزاداریها معترض هستند شاید ایشان هم همین نظر را داشته باشد
چراکه حتی سیاستمدار بی اعتقاد هم نمیاید بر علیه کلیت عاشورا و امام حسین موضع گیری نماید
تو را بخدا کمتر بخاطر مطامع سیاسی خودتان با مقدسات بازی کنید
باید روز عاشورا و تاسوعا به سد لتیان رفت..
والبته تنی هم به اب زد وسوار جت اسکی شدن را تمرین کرد.با هلیکوپتر هم رفت ها!
حسینی
Iran, Islamic Republic of
باسلام اقای زاکانی انسجام در رای گیری استیضاح برخ اصلاح طلبان بکشید انشا الله چهارشنبه بقول اقای انصاری تاریخی
محک مجلسه که وکیل الدوله شدن یا وکیل المله
صادق
Iran, Islamic Republic of
به نظر من آقای نجفی باا ین اظهارات که توهین آشکار به عاشورا وعزاداران حسینی(ع)است بایدمورد تعقیب واقع شود.زیرامی خواهندبااین بیانات قبح توهین به عاشورارا بشکنند.
United States
طبق کلام امام ما هرچه داریم از محرم وصفر است درک این مسئله برای کسانی که از اهل بیت دورند بسیار سخته.
آقایون بفرمایند این همه خرج سینما و تئاتر و موسیقی و ... شد چه فایده ای داشت؟ ضمن اینکه خرج مراسم عزاداری رو خود مردم میدن.
سایت جهان چقدر شما و امثال شما کم جنبه....
بیسواد وبی شناسنامه!
البته هنوز مونده به جنبه شما در تحمل مخالف وتضارب ارا برسیم .چون فقط نقد کردیم ! یه سره راهی جهنمتون نکردیم!
بابا جنبه! چرا وقتی سال88رای نیاوردید جنبه نشون ندادین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سید گمنام
ای کاش آقای یامین پور می بودند و جواب دندان شکنی به ایشان می داد تا باطن کفرشون مشخص بشه
صادق
"اللهم العن العصابه اللتی جاهدت الحسین و شایعت و بایعت و تابعت علی قتله الهم العنهم جمیعا..."
چشم آقای ضرغامی روشن تلوزیونی که تو تبلیغاتش پای کرم موبر و ... باز بشه و کل سریالاشم دختر و پسری بشه از برنامه های تحلیلیش نمیشه بیش از این انتظار داشت.
United States
شما برید کتابای مطهری درباره عزاداری رو بخونید تا ببینید چقدر حرفای تندتری نسبت به این زده
United States
اي كيو
من اين كتاب را ٣ بار خوندم. اقاي مطهري برخي از شيوه هاي عزا داري را نقد كرده و نه اصل اون را. هر چي ماله بكشي باز هم نميشه اين گند رو توجيه كرد !!!!
این آدما دیگه از کجا اومدن بابا؟؟؟ طرف این همه سن داره این حرفها رو میزنه؟ دهنش باید گل گرفته بشه تا عبرتی باشه برای سایرین. هر چند آزادی بیان وجود داره. ولی قطعا خدا یا هدایتش میکنه و یا دهنش رو خودش گل میگیره.
United States
این حرف کجاش اهانت به امام حسین (ع) است .
به شما چه ربطي داره كه مردم براي امام حسين گريه كنند يا نكنند همين اشكهاست كه ايران را زنده نگه داشته
Finland
خدا رحم کند انسان اینقدر بدبخت نشه.
اهانت بی سابقه???بازدهی هم اگه داره به برکت اون خوونه مقدسه.شما در جریان نیستید که گاها از این مجالس برادران سواستفاده می کنند.اونم در سطح انتخابات و حذف رقبا - با این حال حرف این کافر و ملعون و خدانشناس را به طور مطلق قبول ندارم
رضاخان؟؟
واقعا دنبال همین اید که فقط خود را خداجو جلوه بدهید.اون آقا اشتباه کرد ولی شما دارید ماهی می گیرید.
اگه سال 88 واسه بعضیا !آب نداشت واسه بعضیا نون داره!
ghasem
مارا زغیراز تو تمنایی نیست / حلوا به کسی ده که محبت نچشیدست
کسی که پای این دستگاه تا حالا اشک نریخته ادعای روشنفکری داره بیشتر از این ازش انتظار نمیره /ماها همه چیزو رو تو زندگی امتحان کردیم شماها بیاین امتحان کنید ببینید گریه بر سید الشهدا چه لذتی داره البته باید یه چیزارو رعایت کنید تا لذتشو بتونید بچشید که مهمترینش اینه که شکمتون از حرام پر نباشه /
خدایا کسانی که میخوان به هر طریقی به این دستگاه ضربه برنند اگر قابل هدایت هدایت وگرنه اول ذلیل بعد به بدتذین نوع مرگ از بین ببرشان
عجب دوره ای داره می شه.
اول اجازه چاپ کتابی دادع می شه که توهین به مادر امام زمان می شه الان هم که با عاشورا در افتادند.
آقای محترم همین عاشورا هست که خیلی از افراد از این رو به اون رو کرده. کاری که تا الان خیلی از برنامه های میلیونی بعضی ها نتونسته بکنه
علی
در طول قرنهای متمادی معاندان اهل بیت علیهم السلام تلاش کردند تا جلوی پیشرفت اسلام حیقی را بگیرند
در زمان رسول الله صلی الله علیه و آله قریش و مشرکان
در زمان امیرالمونین علیه السلام برگزار کننده های سقیفه و معاویه
در زمان امام حسن علیه السلام معاویه خبیث و دارو دسته اش
در زمان امام حسین یزیدیان آل مروانیان و آل زیادیان
بعد از امام حسین علیه اسلام دیدند خون امام حسین علیه السلام اسلام را دوباره زنده کرد تلاش کردند با هرطریقی جلوی اثر گذاری خون امام حسین بر آزاد اندیشان و ره جویان اسلام حقیقی را بگیرند از از آل زبیر گرفته تا عباسیان از جمله حذف فیزیکی یاران و طرفداران امام حسین علیه السلام - تخریب قبور امام حسین و یاران با وفایش - شبهه افکنی در مورد قیام امام حسین علیه السلام
اما خداوند متعال اراده فرموده که این خون جریان داشته باشد و بوسیله این خون اسلام آبیاری شود
طبق فرموده خداوند متعال: یریدون لیطفئوا نور الله بأفواههم و یأبی الله إلا أن یتم نوره و لو کره المشرکون
وطبق حدیث شریف : «اِنَّ لِقتل الحُسَینِ حرارةً فِی قُلوبِ المُؤمِنین لَن تُبرَدُ اَبَداً»

اما در آخر باید گفت اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد وآل محمد و آخر تابع له علی ذلک اللهم العن العصابة اللتی جاهدت الحسین و أصحاب الحسین علیه السلام اللهم العنهم جمیعا
احمد
عده ای دنبال نام هستند چون این فرد چیزی از خودش نداره بی حیای شو به معرض گذاشته.
تقصیر رنجبرانه که هر بی سروپایی رو میبره برنامه اش
Spain
بیچاره دانشگاهی که این آدم رئیسش بوده
حرف ایشون هیچ اهانتی نبود، کاملا حرف صحیحی است که ارزش عاشورا خیلی بیشتر از این کارهایی است که انجام میشود
سید سعبد
این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگاه داشته است
oخوابیده را میتوان بیدار کرد به خواب زده را نه.
م
نجفقلی چه می فهمد که یکی از پایه های اتحاد مذهبی و انسجام اسلامی همین عاشوراست و در جنگ ایران و عراق با توسل به امام حسین کارها به پیش می رفت
Norway
وقتی‌ صدا و سیما هر یاوه گو رو دعوت کنه به برنامها بیشتر از این انتظار نیست،اینها هم کلی‌ آسمان و ریسمان میبافند تا به هدف شومشون برسان.
معلوم میشه خیلی سوختی آقای حبیبی عزاداری امام حسین بازده فرهنگی نداره؟ الله اکبر.
رسول كاظمي
امام خميني : اين محرم صفر است كه اسلام را زنده نگه داشته است . مجالس عزاداري امام حسين (ع) سراسر درس ازادگي .شجاعت .مردانگي . امر به معروف و نهي از منكر . بصيرت . تقوا . اخلاق . ايثار و.... مي باشد . و هر كس به اندازه ظرفيت و معرفتش از ان بهره مند مي شود .اگر امثال اين اقا با اين شيوه تفكر رئيس دانشگاه باشد بايد فاتحه ان دانشگاه را خواند .
اتفاقا بازدهی گستده فرهنگی این گریه ها بود که در نهم دی کشور امام زمان (عج) را از دست شما جرثومه های فساد و نوکران آمریکاو اسراییل کودک کش نجات داد
Iran, Islamic Republic of
منظور ایشان این است که راه حسین رو باید رفت نه اینکه با چند تا گریه و کمی خرج بگیم حسینی هستیم چه فایده ای دارد که در 10 روز محرم گریه و زاری کنیم و لباس سیاه بپوشیم بعد از محرم بشیم همان گرگ سابق و ملت بیگناه را بدریم . گریه بر امام حسین فایده ای ندارد راه امام حسین را باید رفت . راه حسین مبارزه با فساد و بی عدالتی و ... بود ایشان جان خود را فدای مبارزه با این فساد ها کرد تا به بعضی یزیدی ها بفهماند که راه درست کدام است .
این شما هستید که با بلیط و با اجازه و با علم کردن پرچم اسلام و پرچم قیام امام حسین و خاندام پیامبر بر این مردم سوار شدید و حالا هم ببلیط سوار شدن را فراموش کرده قصد پیاده شدن ندارید بترس از روزی که مردم شما را پیاده کنند و منتظر پاسخ شوخی با اهل بیت پیامبر ئ علی باش
لعن علی عدوک یا حسین
خاتمی و کروبی و میرحسین
سلطانی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
اینگونه افراد همان با شناسنامه ی با سواد غیر متحجر و در عصر تکنولوژی زندگی می کند و به بهشت می رود
امام سجاد میفرماید هرکس بر امام حسین گریه کند
بگریاند و یا چنان وانمود کند که گریه می کند(تباکی) بهشت بر او واجب می شود
علي
Iran, Islamic Republic of
خداييش من كه اهل روضه امام حسينم ولي اين كجاش توهين بوداون هم بااين غلظتي كه شماگفتيد؟ البته توقعي نيست كه شما يكطرفه نويسان اين پيام را منتشركنيد.
آرش
Iran, Islamic Republic of
انتظار داشتی دیگه چی بگه!!!!
یه قدم از این جلوتر که حکمش ارتداده پسر خوب!
شما که اهل روضه هستی پس میدونی تو زیارت عاشورا میگیم (لعن الله امه سمعت بذالک فرضیت به) برای همین هم میگن تو روضه اگه گریه ات نمیاد باید تباکی کنی که جزو راضی ها به این عمل نباشی.
ما هم اگه اعلام انزجار میکنیم از اظهارات ایشون از باب راضی نبودن به هیچ اهانتی به اربابمونه.
eti
برادر من ....این قبیل از مرتدان دین,که نمیان مستقیما به اهل بیت توهین کنند...اینها با پنبه سر میبرن تاافکار امثال شمایی روکه فقط ازعاشورا گریه وزاری روبلدین منحرف کنند.
لعنت خدا بر دشمنان ثارالله
سال هم با این تفکرات پرچم امام حسین را به آتش کشیدید؟
keyvan
عزیز من مشکل ما فقط اینه که افراد در حوزه ای که تخصص ندارن حرف میزنن همین.مشکل از خودمونه نه از این افراد چون هیچ وقت حرف های محکم ومستدلی نزدیم فقط با احساس رفتیم جلو.امام حسین دژ محکمه باید درکش کرد و اموخت.امام حسین فقط احساسات نیست. ما خودمون با بعضی حرفامون به این افراد جرات دادیم راحت حرف بزنن چون خیالشون راحته کسی جواب علمی و کوبنده ای بهشون نمیده
آرش
Iran, Islamic Republic of
سلام
پناه بر خدا باید برد.
خدا نکنه یه روز سیم ولایت امیرالمومنین ع از خاندان کسی قطع بشه.
اگه بنده و جنابعالی میتونیم لذت محبت حسین ع را تو قلبمون حس کنیم باید ممنون پدر و مادرمون باشیم.
لقمه های حرام اثرش را میکند چه در روز عاشورای سال61 چه در سال1435 ...وحسین زمان همچنان مظلوم است...
امان از طاغوت
Italy
توهین به امام حسین نبود. اعتراضی به نحوه ی خرج کردن و رفتار در عاشورا بد. یعنی شما با همه ی اون چیزی که در محرم در ایران اتفاق می افته موافقید و هیچ انتقادی به ش ندارید؟
دکتر صالح
الهم إنی أتقرب الیک فی هذاالیوم و ایام حیوتی

"بالبرائت منهم" و " اللعنت علیهم" و"بالموالات لنبیک وآل

نبیک" علیه و علیهم السلام :

سه راهکار دائمی برای نجات از یزیدی و شمری و کوفی شدن: برائت از دشمنان اهل بیت، لعنت کردن دشمنان اهل بیت و موالات اهل بیت
Iran, Islamic Republic of
بی اخلاقی تا کجا متاسفم آقای مثلا" دیندار چرا دارین بنام امام حسین بیدینی میکنین پناه برخدا
جمالی
تقصیر صداوسیماست که هرکس منافق رادعوت می کند بعد این اقایان فکرمی کنند یک کسی هستند اما نزد ملت هیچی نیستند
جمالی
این محرم وصفراست که انقلاب رازنده نگه داشته امام خمینی
علی
کاملا حرف این استاد صحیح میباشد راه امام حسین ع بسیار مهمتر از گریه و زاری و زدن بنر میباشد ، با پول داربستها و بنرها و پارچه های مشکی میتوان هزاران بیمارستان ، مدرسه ، بزرگراه ، خط مترو و یا خانه برای فقرا ساخت ؛ لطفا بدون تعصب فکر کنید .
Iran, Islamic Republic of
افرين
Iran, Islamic Republic of
خب چه ربطي داشت