پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۱

برتری والیبال ایران برابر آمریکا

شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب: 375339
تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار دوستانه در آمریکا در دیداری نزدیک و با حساب ۳ بر ۲ برابر میزبان خود به پیروزی رسید.
به گزاش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر ، اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای نخستین بار در این دیدار‌های دوستانه با بازیکنان اصلی خود مسابقه را آغاز کرد و سعید معروف، محمد موسوی، مجتبی میرزاجانپور، فرهاد قائمی، عادل غلامی، امیر غفور را از ابتدای بازی به میدان فرستاد و جان اسپرا، سرمربی تیم ملی آمریکا نیز مسابقه را با ترکیب گارت موئاگو توتیا، کاویکا شوجی، کارسون کلارک، نیک ووگل، داستین واتِن و راسل هولمز آغاز کرد.

در این دیدار نفس گیر که دو تیم با بازیکنان اصلی خود به میدان آمده بودند ، ملی‌پوشان ایران ست‌های دوم، چهارم و پنجم را با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۶بر۲۴ و ۱۵ بر ۹ از آن خود کردند و ست‌های اول و سوم را ۲۷ بر ۲۵ و ۲۶ بر ۲۴ به حریف نامدار خود که چندی پیش قهرمان لیگ جهانی شد، واگذار کردند تا در پایان این دیدار تیم ملی والیبال ایران مقابل میزبان با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شود.

چهارمین و آخرین دیدار دوستانه ایران و آمریکا ساعت ۶:۳۰ فردا (یکشنبه) ۲۶ مرداد به وقت تهران آغاز می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیر
Iran, Islamic Republic of
سلام خبرهای مرتبط را یک بار مرور کنید. چه ارتباط دقیقی!!