پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱
صدرجدول طلایی ماند

اولین شکست آبی‌ها مقابل سپاهان

پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب: 375138
تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان اولین شکست خود را متحمل شد تا تیم اصفهانی به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، تیم استقلال از ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف سپاهان رفت که نیمه اول بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود سپاهان به پایان رسید. سپاهان با این برد ۹ امتیازی شد و تک و تنها در صدر جدول قرار گرفت و صدر جدول طلایی باقی‌ ماند و استقلال هم با ۶ امتیاز به رده سوم رسید.

در دقیقه ۳ مسابقه اولین خطر روی دروازه استقلال خلق شد و مهدی شریفی پا به توپ وارد محوطه جریمه استقلال شد که ضربه او به تیرک دروازه‌ افقی آبی‌پوشان برخورد کرد.

اولین کرنر بازی را استقلال در دقیقه ۹ به دست آورد که مدافعان سپاهان ضربه ارسالی هاشم بیک‌زاده را دفع کردند.

در دقیقه ۱۵ امید ابراهیمی از راه دور به سمت دروازه سپاهان شوت زد که ضربه او را شهاب گردان به کرنر فرستاد.

میلاد فخرالدینی با یک شوت از راه دور زیبا در دقیقه ۱۷ گل اول استقلال را به ثمر رساند. این اولین گلی بود که سپاهان در لیگ چهاردهم دریافت کرد.سپاهان بعد از گل بر فشار حملاتش اضافه کرد.

در دقیقه ۲۴ توپ درون محوطه جریمه استقلال توپ به دست خسرو حیدری برخورد کرد و داور به سود سپاهان اعلام پنالتی کرد که احسان حاج‌صفی این پنالتی را تبدیل به گل کرد تا بازی مساوی شود.

بعد از گل علیرضا فغانی داور مسابقه کریم بوستانی؛ مربی دروازه‌بانی استقلال را به دلیل اعتراض از روی نیمکت اخراج کرد.

فغانی داور مسابقه به هادی عقیلی، محمدرضا خلعتبری، پریرا، شجاع خلیل‌زاده از سپاهان کارت زرد نشان داد.

خلیل‌زاده مدافع سپاهان در دقیقه ۹۰ با دریافت کارت زرد دوم از میدان اخراج شد.

حملات سپاهان ادامه پیدا کرد و مهدی شریفی در دقیقه ۳۲ توپ ارسالی پریرا را در دهانه دروازه تبدیل به گل کرد تا سپاهان از آبی‌پوشان تهرانی پیش بیفتد. زردپوشان اصفهانی در پایان نیمه اول پیروز به رختکن رفتند.

نیمه دوم هم سپاهان حملاتش را ادامه داد تا اینکه در دقیقه ۶۴ پاس خلعتبری در داخل محوطه جریمه به پریرا رسید و این مهاجم برزیلی هم با یک شوت دقیق گل سوم سپاهان را به ثمر رساند.

در دقیقه۷۰ ضربه کاشته استقلال را محمد قاضی زد که توپ به دیواره دفاعی سپاهان برخورد کرد.

در دقیقه ۷۲ بازهم سپاهان روی دروازه استقلال صاحب موقعیت گل شد که خلعتبری با بی‌دقتی به توپ ضربه زد و دروازه خالی استقلال را نتوانست باز کند.

استقلال در این مسابقه هم در خط دفاعی مثل دو دیدار دیگرش دچار ضعف بود و سپاهان هر وقت حمله می‌کرد می‌توانست به راحتی از خط دفاع آبی‌پوشان عبور کند. این در حالی است که حنیف‌عمران‌زاده و امیرحسین صادقی دو مدافع اصلی این تیم مصدوم هستند و در این فصل هنوز نتوانسته‌اند برای استقلال بازی کنند.

در دقیقه ۷۸ ضربه سر آرش برهانی با اختلاف زیادی از روی دروازه سپاهان به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۲ ضربه کاشته هاشم بیک‌زاده را شهاب گردان به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۸۹ خلعتبری فرصت داشت گل چهارم را به استقلال بزند اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

در دقیقه ۹۰ استقلال پشت محوطه جریمه سپاهان صاحب ضربه خطا شد که این ضربه هم سودی برای استقلال نداشت.دقیقه ۹۲ هم ضربه سر برهانی توسط گردان به کرنر فرستاده شد.

ترکیب استقلال:

محسن فروزان، مگوییان، محمدرضا خرسندنیا، میلاد فخرالدینی( از دقیقه ۶۷ آرش برهانی)، هاشم بیک زاده، امید ابراهیمی، آندرانیک تیموریان( از دقیقه ۷۷ پژمان نوری)، جاسم کرار( از دقیقه ۶۲ علیرضا رمضانی)، خسرو حیدری، سجاد شهباززاده، محمد قاضی

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب سپاهان:

شهاب گردان، شجاع خلیل‌زاده، هادی عقیلی، عبدالله کرمی، وریا غفوری، رسول نویدکیا( از دقیقه ۸۷ علی کریمی)، احسان حاج‌صفی، حسین پاپی، محمدرضا خلعتبری، مهدی شریفی( از دقیقه ۶۸ جواهیر سوکای) و پریرا( از دقیقه ۸۲ امیرحسین کریمی)

سرمربی: زلاتکو کرانچار
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حالا میفهمم که چرا فغانی فقط تابلو تعویض بالا میبرد تو جام جهانی