پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

اعتراف شرکت مغربی به واردات از "اسرائیل"

چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۵۶
کد مطلب: 375007
یک شرکت مغربی تولید محصولات بهداشتی، به تأمین مواد اولیه از طریق یک شرکت خدمات ترانزیت اسرائیلی اعتراف کرد.
به گزارش جهان به نقل از العالم، به دنبال افشاگری یک یهودی مغربی، شرکت مغربی "دلع" که در زمینه تولید محصولات سلولزی فعالیت می کند، به استفاده از خدمات یک شرکت ترانزیت اسرائیل اعتراف کرد.

"سیون اسیدون" فعال یهودی مغربی برای اولین بار این موضوع را مطرح و افشا کرد که مواد اولیه ای که وارد مغرب می شود از طریق شرکت اسرائیلی "زیم" به بنادر این کشور منتقل می گردد.

در حالی که مسئولان شرکت "دلع" ادعا می کردند که این شرکت امریکایی است، با افزایش فشارها مجبور به اعتراف شدند و با صدور بیانیه ای اعلام کردند که "با کمال تأسف" دریافته اند که شرکت مذکور عملا وابسته به اسرائیل است.

این شرکت افزود: در ماه مارس گذشته شرکت امریکایی "نوواتیس" مواد اولیه کاملا امریکایی را وارد مغرب می کرد و براساس قرارداد مسئولیت ترانزیت کالا به مقصد با شرکت فروشنده بود. اما مواد اولیه مذکور با کانتینرهایی به مغرب منتقل شد که بر روی آن علامت تجاری شرکت اسرائیلی "زیم" به چشم می خورد.

در بیانیه "دلع" همچنین آمده است که این شرکت هیچ گونه مسئولیتی درباره مسائل و روابط فروشنده مواد اولیه با صهیونیست ها ندارد. اما شرکت "دلع" متعهد می شود در آینده هرگز کالاهای وارداتی آن از طریق شرکت های اسرائیلی ترانزیت نشود.

همزمان با تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به غزه و با توجه به حمایت گسترده مردم مغرب از فلسیطینی ها، فاش شدن موضوع ترانزیت کالا به مغرب توسط شرکت های صهیونیستی باعث نگرانی و نارضایتی گسترده ای در این کشور شده است و مردم مغرب خواستار افشای اسامی و پیگرد کلیه عوامل برقراری ارتباط با رژیم صهیونیستی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *