جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

تداوم درگیری داعش و النصره در حلب

چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب: 375000
حضور صدها فرانسوی که در کنار تروریستها در سوریه می جنگند، ادامه درگیری و اختلاف داعش با النصره و دیگر گروههای مسلح و تداوم عملیات ارتش سوریه در مناطق مختلف این کشور از مهمترین اخبار سوریه است.
به گزارش جهان، مهر به نقل از روزنامه الوطن، برنارد کازنو وزیر کشور فرانسه اعلام کرد: تعداد فرانسوی هایی که در کنار داعش و جبهه تروریستی النصره در سوریه می جنگند ۹۰۰ نفر است.

از سوی دیگر منابع سوری اعلام کردند: ارتش این کشور در منطقه صماد و شهر بصری الشام در حومه درعا عملیاتی علیه گروههای تروریستی انجام داد.

رسانه های سوری بیان کردند: تروریست های داعش ۱۱۰۰ غیر نظامی سوری که اغلب آنها را زنان و کودکان تشکیل می دهند و از عشیره الشعیطات هستند را با هدف تسلط بر حومه دیرالزور کشته اند.

در روستای ام جرین در حومه حلب ارتش سوریه علیه گروههای مسلح عملیات انجام داد. در مناطق الجندول و حندرات در حلب نیز ارتش سوریه عملیاتی علیه گروههای مسلح انجام داد.

ارتش سوریه در مناطق حومه ادلب نیز مراکز تجمع گروههای تروریستی را هدف قرار داد. در حومه قنیطره ارتش سوریه مراکز وابسته به تروریستها را در العجرف و بئر عجم هدف قرار داد.

در منطقه الزبدانی در حومه دمشق ارتش سوریه طی عملیاتی رضوان النموس سرکرده جبهه النصره را به هلاکت رساند.

ارتش سوریه در حومه لاذقیه ۱۵ تروریست را به هلاکت رساند.

برخی منابع از تسلط تروریستهای داعش بر روستاهای المسعودیه، العزیزیه، دویبق و الغوز،ترکمن بارح و اخترین در حومه حلب پس از عقب نشینی تروریستهای جبهه النصره و برخی دیگر از گروههای مسلح مسلط شده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *