شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
سعود الفیصل:

اسرائیل ناچار است با فلسطینی ها صلح کند

سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب: 374832
وزیر خارجه عربستان گفت رژیم صهیونیستی برای حفظ موجودیت خود باید دست از جنگ افروزی برداشته و با فلسطینی ها بر سر صلح به توافق برسد.
به گزارش جهان، مهر به نقل از رویترز، "سعود الفیصل" وزیر خارجه عربستان بر لزوم برقراری صلح در اراضی اشغالی فلسطین تاکید کرد. وی در نشست وزیران خارجه سازمان همکاری اسلامی در جده که برای بررسی اوضاع غزه برگزار شد گفت رژیم صهیونیستی برای حفظ موجودیت خود باید به صلح با فلسطینی ها تن دهد.

وزیر خارجه عربستان همچنین با انتقاد از نبود وحدت در بین کشورهای اسلامی انتقاد کرد و این امر را عامل ناتوانی آنها در متوقف کردن حملات رژیم صهیونیستی به غزه دانست. وی افزود رژیم اسرائیل از ارتکاب هر گونه جنایتی بدون توجه به قوانین بین المللی، قواعد و اصول دینی و انسانی ابایی نداشته و به دنبال دستیابی به اهداف خود به هر قیمتی است.

سعود الفیصل تاکید کرد آنچه که ارتش صهیونیستی در حملات به غزه انجام داد، تلاش برای نابود کردن ملت فلسطین بود. گفتنی است نشست ویژه سازمان همکاری اسلامی با حضور وزیران خارجه ۵۶ عضو این سازمان با انتشار بیانیه ای در جده به کار خود پایان داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *