پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۱

وزارت‌نیرو نمایندگان اصفهان را ناخرسند کرد

دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 374626
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به بازدید اخیری که وزیر نیرو از برخی مجموعه‌های در حال فعالیت داشته است، گفت: مراتب ناخرسندی نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی از مجموعه‌ای از رفتارها و یا اقدامات مدیریتی و حوزه تصمیم گیری وزارت نیرو ابلاغ شده است.
به گزارش جهان، عباس مقتدایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: پیرو جلسات مستمری که پیشتر مجمع نمایندگان استان اصفهان با مقامات کشوری داشتند، جلسه‌ای فوق العاده ای در مجلس شورای اسلامی با حضور همه اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان برگزار شد و با توجه به نگرانی‌های مطرح شده اخیر که در جریان بازدید وزیر نیرو از برخی از مجموعه‌های در حال فعالیت ایجاد شد این مجموعه نگرانی‌ها در مجمع نمایندگان استان اصفهان بررسی شد.

وی ادامه داد: به این جمع بندی رسیدیم تا معاون پارلمانی وزیر نیرو دعوت شود و توضیحاتی را مطرح نماید بعد از ارائه توضیحات از رئیس مجلس هم خواستیم با وزیر نیرو نیز در این خصوص مذاکره کند.

مقتدایی با اشاره به اینکه بخشی از مذاکرات نتوانست ابهامات برخی نمایندگان را برطرف کند ضمن اینکه مراتب ناخرسندی نمایندگان از مجموعه‌ای از رفتارها و یا اقدامات مدیریتی و حوزه تصمیم گیری ایجاد شد گفت: مجمع نمایندگان به این جمع بندی رسید تا با حضور در نهاد ریاست جمهوری موضوع دنبال شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان اظهار داشت: حضور نمایندگان در نهاد ریاست جمهوری میزانی به درازا کشید البته معاون اجرایی رئیس جمهور در جمع نمایندگانی که مراجعه کرده ‌بودند به نهاد ریاست جمهوری حاضر شد در آنجا گفتگوهایی شد و بعد از او معاون پارلمانی رئیس جمهور نیز حضور پیدا کرد.

وی بیان داشت: از آنجایی که رئیس مجلس در جریان حضور ما در نهاد ریاست جمهوری بودند در نهایت تصمیم گرفته شد تا پیش از برگزاری جلسه روسای سه قوه در دفتر رئیس مجلس مطالب را با حضور رئیس مجلس جمع بندی کنیم.

مقتدایی اظهار داشت: در آن جلسه رئیس مجلس مطرح کرد که حساسیت‌های مردم اصفهان مربوط به زاینده رود را مورد توجه قرار می‌دهند و حتما تا رسیدن به نتیجه موضوع را پیگیری خواهند کرد و این اطمینان به ما داده شد تا سخنان مجمع نمایندگان اصفهان و آنچه مطالبه قانونی ما است را پیگیری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خوزستانی
United Kingdom
بابا به خدا انصاف هم خوب چیزیه. در کارون دیگه آبی نمونده، فاضلابه به خدا.