پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

راهپیمایان در لندن،جنایات‌اسرائیل را محکوم‌کردند

يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب: 374521
تظاهرات بزرگی در لندن پایتخت انگلیس با مشارکت ده ها هزار نفر از جمله شخصیت های سیاسی، پارلمانی و حقوقی با هدف محکوم کردن جنایات اسرائیل و جانبداری رسانه های انگلیسی از صهیونیست ها برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از لندن، معترضان خواستار محاکمه سران جنایتکار اسرائیل شدند و از پارلمان انگلیس خواستند که دولت لندن را برای تغییر دیدگاه جانبدارانه خود از اسرائیل تحت فشار بگذارد.

شرکت کنندگان در تظاهرات در شعارهای خود اعلام کردند که چرا باید مالیات مردم انگلیس صرف حمایت رسانه هایی مانند بی بی سی از کودک کُشی اسرائیل شود.

"گارِث هِویت" یکی از کشیش های کلیسای انجلیکان انگلیس در مصاحبه با شبکه خبری العالم گفت: نحوه پرداختن بی بی سی به تجاوز اسرائیل علیه غزه نگران کننده است؛ به عبارت دیگر این شبکه به بلندگوی اسرائیل تبدیل شده است در حالی که باید اصول بی طرفی را رعایت کند و مردم جهان از طریق این شبکه صدای فلسطینی ها را نیز بشنوند.

معترضان که خیابان های اصلی لندن را می پیمودند، در شعارهای خود بر لزوم پایان قتل عام فلسطینی ها، لغو محاصره غزه و تحریم اسرائیل تأکید کردند.

یکی از معترضان در مصاحبه با العالم گفت: ما شاهد قتل کودکان و زنان فلسطینی، بمباران بیمارستان ها و مراکز وابسته به سازمان ملل متحد در غزه هستیم و در قبال این جنایات جنگی نباید سکوت کرد.

مراسمی نیز در "هاید پارک" یکی از بزرگترین بوستان های لندن برگزار شد. در این مراسم حاضرین اعلام کردند که مردم انگلیس از اقدامات رژیم صهیونیستی بسیار ناراضی هستند و از دولت این کشور خواستند که چشم خود را به روی جنایات اسرائیل نبندد.

"جرج گالاوی" عضو پارلمان انگلیس نیز در مصاحبه با العالم گفت:من از پارلمان خواسته ام که جلسه ای برای بررسی نسل کشی اسرائیل در باریکه غزه برگزار کند. اما انتظار ندارم که دولت واکنشی از خود نشان بدهد، زیرا انگلیس عامل دردها و رنج های فلسطینی ها است.

گالاوی افزود: دولت دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس در کشتار فلسطینی ها و محاصره باریکه غزه دست دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *