کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در استان سمنان رخ داد

خروج 3 واگن قطار مشهد – تهران از خط/ سانحه هیچ‌ کشته و مجروحی نداشته است

19 مرداد 1393 ساعت 17:39

سرپرست اداره کل راه آهن شمال شرق کشور از خروج سه واگن قطار مسافربری عادی مشهد – تهران از ریل حد فاصل ایستگاه شیرین چشمه – بسطام خبر داد.


به گزارش جهان، علی خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به این که قطار مسافری عادی مشهد – تهران در کیلومتر ۱۵۹ حد فاصل شیرین چشمه – بسطام از خط خارج شده گفت: سه واگن انتهایی که یکی توشه باری و دو واگن مسافر بری بوده اند ساعت ۱۵:۲۵ دقیقه از خط خارج شده است.

وی با تاکید بر این که این سانحه خسارت جرحی نداشته افزود: کمیسیون سوانح اداره کل راه آهن شمال شرق برای بررسی و اعلام دلیل این حادثه به محل اعزام شده اند.

سرپرست اداره کل راه آهن شمال شرق کشور اعلام کرد: خبرهای بیشتر درباره این سانحه را بعد از بررسی کمیسیون سوانح به اطلاع مردم خواهد رساند.

سانحه ریلی میامی استان سمنان هیچ‌گونه کشته و مجروحی نداشته است

احمد طاهری، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استان سمنان، در گفت‌وگوی با تسنیم، با اشاره به خروج ۳ واگن قطار مسافربری مشهد به تهران اظهار کرد: این سانحه ریلی هیچگونه خسارت جانی و جرحی نداشته است.

وی با بیان اینکه این قطار از شیرین چشمه به سمت بستان در شهرستان شاهرود در حرکت بود، افزود: ۳ واگن این قطار شامل ۲ واگن مسافربری و ۱ واگن توشه از ریل خارج شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استان سمنان با اشاره به اینکه همه مسافران این قطار در سلامتی کامل به‌سر می‌برند خاطرنشان کرد: مسافران سانحه دیده در همان قطار جابه‌جا شده و هم اکنون این قطار به سمت مقصد درحال حرکت است.


کد مطلب: 374514

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/374514/خروج-3-واگن-قطار-مشهد-تهران-خط-سانحه-هیچ-کشته-مجروحی-نداشته

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com