جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۷
در استان سمنان رخ داد

خروج 3 واگن قطار مشهد – تهران از خط/ سانحه هیچ‌ کشته و مجروحی نداشته است

يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب: 374514
سرپرست اداره کل راه آهن شمال شرق کشور از خروج سه واگن قطار مسافربری عادی مشهد – تهران از ریل حد فاصل ایستگاه شیرین چشمه – بسطام خبر داد.
خروج 3 واگن قطار مشهد – تهران از خط/ سانحه هیچ‌ کشته و مجروحی نداشته است
به گزارش جهان، علی خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به این که قطار مسافری عادی مشهد – تهران در کیلومتر ۱۵۹ حد فاصل شیرین چشمه – بسطام از خط خارج شده گفت: سه واگن انتهایی که یکی توشه باری و دو واگن مسافر بری بوده اند ساعت ۱۵:۲۵ دقیقه از خط خارج شده است.

وی با تاکید بر این که این سانحه خسارت جرحی نداشته افزود: کمیسیون سوانح اداره کل راه آهن شمال شرق برای بررسی و اعلام دلیل این حادثه به محل اعزام شده اند.

سرپرست اداره کل راه آهن شمال شرق کشور اعلام کرد: خبرهای بیشتر درباره این سانحه را بعد از بررسی کمیسیون سوانح به اطلاع مردم خواهد رساند.

سانحه ریلی میامی استان سمنان هیچ‌گونه کشته و مجروحی نداشته است

احمد طاهری، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استان سمنان، در گفت‌وگوی با تسنیم، با اشاره به خروج ۳ واگن قطار مسافربری مشهد به تهران اظهار کرد: این سانحه ریلی هیچگونه خسارت جانی و جرحی نداشته است.

وی با بیان اینکه این قطار از شیرین چشمه به سمت بستان در شهرستان شاهرود در حرکت بود، افزود: ۳ واگن این قطار شامل ۲ واگن مسافربری و ۱ واگن توشه از ریل خارج شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استان سمنان با اشاره به اینکه همه مسافران این قطار در سلامتی کامل به‌سر می‌برند خاطرنشان کرد: مسافران سانحه دیده در همان قطار جابه‌جا شده و هم اکنون این قطار به سمت مقصد درحال حرکت است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شروین
Iran, Islamic Republic of
ای داد بیداد ... خدایا به بزرگی خودت مارو ببخش . میدونیم مستحق عذابیم میدونیم مستحق مرگ های ناگهانی هستیم.ولی فعلا پرچمدار تشیع ماییم . بگذر از ما
Germany
حالت خوبه تو؟ بی عرضگی یه مشت به اصطلاح مدیر رو به پای توهمات خودت ننویس
این هم به خاطر تحریمه؟یا مدیریت درخشان ؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
هر جا لذت خدمت به خلق خدا اولویت اول نباشد نتیجه همین است بیاییم بجای توجه به منافع شخصی بفکر مردم باشم خارج از شعار
قالبیاف باید استعفا دهد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عزیزی
مسکن مهر پر هواپیما پر قطار پر اسکانیا پر کشتیرانی پر اخلاق در انتخاب 88 پر .این مه از وزیری که مجلس و دولت انتخاب کردند . سلام بر ژنرالها
در زمان هشت ساله احمدی نژاد تنها یک سانحه هواپیمایی مسافربری با تلافات بالا اتفاق افتاد که وزیر را برای آن اسیضاح و عزل کردند . اکنون یک هواپیما و دو قطار در طی چند هفته اخیر و امروز سانحه دیه اند و طبق منطق همین آقایان که برای دولت قبل رجز می خواندند باید وزیر حتما استیضاح شود