پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

ماموریت ویژه مجلس به کمیسیون عمران

يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 374445
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی به کمیسیون عمران ماموریت داد تا حادثه سقوط هواپیمای مسافربری را بررسی کند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی پس از پایان نطق‌های میان دستور اظهار داشت: با کمال تاسف اطلاع حاصل شد که در حدود ساعت ۹:۲۰ صبح یک فروند هواپیمای مسافربری که از تهران عازم طبس بود با ۴۰ سرنشین و خدمه پرواز در حوالی مهرآباد سقوط کرده و تعدادی از هموطنان ما به لقاء حق پیوستند و حدود ۹ نفر از سرنشینان نیز به بیمارستان منتقل شدند.

وی ادامه داد: برای خانواده‌های دغدار و معزی، صبر و اجر جزیل و برای برادران و خواهران و تیم پروازی که دعوت حق را لبیک گفتند علو درجات را مسئلت می‌کنیم.

نایب رئیس مجلس در ادامه اظهار داشت: از ریاست و اعضای کمیسیون عمران می‌خواهیم به طور جدی بررسی این حادثه را در دستور کار خود قرار بدهند. البته خوشبختانه با پیگیری‌هایی که دولت و مجلس داشتند شاهد بهبود وضعیت خطوط پروازی و کاهش حوادث بودیم و امیدواریم با تلاش مسئولان خصوصا مسئولان پروازی دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *