چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

مذاکرات بورسی‌ها با تامین اجتماعی‌ها

شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب: 374313
بزرگان بنگاه‌های تأمین اجتماعی صبح امروز با حضور علی صالح‌آبادی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار درباره وضعیت صندوق‌ها با محوریت حمایت از بازار به مذاکره پرداختند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، صبح امروز با وجود دغدغه فعالان بزرگ اقتصادی درباره وضعیت فعلی بازارهای سهام، علی صالح آبادی با بزرگان بنگاه‌های تأمین اجتماعی به مذاکره و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس این گزارش، طبق اطلاعات به دست آمده در این جلسه وضعیت صندوق‌های تأمین اجتماعی در بورس و نحوه حمایت از بازار بررسی شده و درباره حمایت از بازار مباحثی مطرح شده است.

به گزارش فارس، علی صالح آبادی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، سیدتقی نوربخش مدیرعامل تأمین اجتماعی، اکبر محققی مدیرعامل سرمایه گذاری صندوق بازنسشتگی کشوری، رضا راعی معاون مالی اداری تأمین اجتماعی، نجات امینی معاون اقتصادی برنامه ریزی تأمین اجتماعی، مدیرعامل سرمایه گذاری عشایر، علی رستمی عضو هیئت مدیره شستا و دیگر فعالان تأثیرگذار مجموعه بزرگ تأمین اجتماعی در این نشست حضور داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *