سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۲

گردشگران خارجی نیازی به امر معروف ندارند

شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب: 374247
قائم مقام وزیر کشور در حوزه امور اجتماعی و فرهنگی، گفت: گردشگران خارجی به ضوابط جمهوری اسلامی احترام می‌گذارند و نیازی به امر به معروف وجود ندارد.
به گزارش جهان، مرتضی میرباقری در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با موضوع امر به معروف گردشگران خارجی اظهار کرد: از نظر من گردشگران خارجی بیش از همه مردم ایران ضوابط جمهوری اسلامی را رعایت می‌کنند، چراکه این افراد موضوعات را به صورت کاملا قانونی می‌دانند و ما کمترین مساله‌ را با گردشگران خارجی داریم.

وی با تاکید بر اینکه تقریبا هیچ مشکلی از نظر ظواهر و حجاب با گردشگران خارجی در ایران نداریم، گفت: خوشبختانه گردشگران قوانین کشور ایران را جدی می‌دانند و به آن توجه می‌کنند و نیازی به امر به معروف وجود ندارد.

پیش از این وزیر کشور نیز در پاسخ به سوالی در مورد ضرورت امر به معروف به گردشگران خارجی ، تاکید کرده بوده که در این زمینه مشکلی وجود ندارد و این افراد که مهمانان جمهوری اسلامی ایران هستند حداکثر همکاری در این زمینه‌ها را دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نیاز به امر به امر به معروف نیست از قبل باید کاملا توجیه شوند
عباد
Iran, Islamic Republic of
برادر من چرا خودتو اذیت میکنی خارجیها که نیاز به امر به معروف ندارند بلکه شما مسئولین باید نهی از منکر شوید الان مشکل جدی با شما داریم نه خارجیها میگی نه از خانم مولاوردی معاون رئیس جمهور بپرس!!!!!1