پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۳

عضو حزب اصلاح‌طلب: دولت در اقتصاد نمره قبولی گرفت

مذاکره کنندگان مصالح ملی را نادیده نگرفتند
شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 374226
حجت‌الاسلام قیومی با بیان اینکه اگر شیوه دولت قبلی ادامه پیدا می‌کرد باید اعلام ورشکستگی می‌کردیم، گفت: دولت یازدهم تورم را مهار کرده است و از نظر اقتصادی نمره قبولی می‌گیرد.
به گزارش جهان، حجت الاسلام حسین قیومی عضو شورای مرکزی حزب مردمسالاری، در گفت‌وگو با فارس، با ابراز رضایت از عملکرد دولت یازدهم اظهار داشت: اقتصاد کشور با مشکلات فراوانی مواجه است و متاسفانه هم‌اکنون صنعت کشور با مشکلات جدی دست‌و‌پنجه نرم می‌کند که تعطیلی نسبی فعالیت صنعت شیلات کشور تنها یک نمونه است.

وی با بیان اینکه اگر برخی سیاست‌ها ادامه پیدا می‌کرد باید اعلام ورشکستگی می‌کردیم، ادامه داد: دولت یازدهم تورم را مهار کرده است و از نظر اقتصادی نمره قبولی می‌گیرد.

قیومی در ادامه بدلیل خود برای حمایت از دولت تدبیر و امید اشاره کرد و ابراز داشت: امید مهم‌ترین عامل حیات بشر است و امروز مردم نسبت به آینده خود امیدوار شده‌اند و تصور می‌کنند این گرانی لجام‌گسیخته مهار شده و قدرت معیشتی سابق خود را بدست خواهند آورد.

این فعال سیاسی به نقش دولت در ایجاد آرامش جامعه پرداخت و اذعان کرد: مردم به عملکرد دولت نگاه می‌کنند و زمانی که می‌بینند امور داخلی و خارجی با منطق و تدبیر در حال پیگیری است احساس امنیت و آرامش خاطر می‌کنند و به همین دلیل دولت یازدهم را باید حمایت کرد.

عضو شورای مرکزی حزب مردمسالاری در ادامه با دفاع از عملکرد دستگاه دیپلماسی کشور، بیان داشت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری اشراف کاملی بر روند مذاکرات ایران و گروه ۱+۵ دارند، نباید نگران این بود که اتفاق ناخوشایندی رخ داده است زیرا مذاکره کنندگان خطوط قرمز نظام را در نظر خواهند داشت و مصالح ملی را هیچ‌گاه نادیده نگرفته‌اند.

وی افزود: دولت باتوجه به شرایط موجود در بخش دیپلماسی نیز نمره قبولی می‌گیرد و لازم است برخی گروه‌ها و جریان‌ها مانع تراشی نکنند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه فعالیت‌های هسته‌ای ایران تبدیل به بهانه‌ای برای غرب و آمریکا شده است، گفت: غنی‌سازی و تعداد سانتریفیوژها بهانه است.

عضو شورای مرکزی حزب مردمسالاری در پایان یادآور شد: دو قطبی کردن جامعه و تبدیل شدن افراد به اصلاح‌طلب و اصولگرا جامعه را دچار مشکل کرده است و برای بهبود عملکرد دولت باید از تنش‌ها جلوگیری کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آره دیگه. احتمالا جیب اصلاحات پرشده واسه همینم نمره قبولی میدن!
مخالف بیسواد شناسنامه دار
Iran, Islamic Republic of
چه موقع می خواهیم یاد بگیریم در مسائل تخصصی، فقط متخصصین مربوطه اظهار نطرکنند. ایشان بگوید برای سه برابر شدن قیمت اقلام برخی خوراکی ها نمره قبولی دادند یا به قیمت مسکن و دارو و خودرو و.... . البته همه می دانند که نمره ده و یازده هم نمره قبولی محسوب می شود ولی در عین حال به این شاگرد، شاگرد تنبل اطلاق می شود.
کاظم
حاج اقا ايا ميدانى شرمندگى يک مرد در برابر خوانواده يعنى چه ايا از خداوند هم نمره قبولى ميگيريد