جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴
۱۷

تحرکات سوال‌برانگیز برای هم سرنوشت کردن ناطق با خاتمی

شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۲۲
کد مطلب: 374209
یک عضو مجمع روحانیون گفت: کناره‌گیری افرادی مانند خاتمی و ناطق نوری از صحنه سیاسی کشور خودخواسته نیست و آنها فضا را برای آمدن به عرصه سیاست جهت فعالیت جدی مناسب نمی‌بینند.
تحرکات سوال‌برانگیز برای هم سرنوشت کردن ناطق با خاتمی
به گزارش جهان، رضوی یزدی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: به کار بردن تعبیراتی چون بازنشستگی سیاسی برای افرادی چون آقای خاتمی و ناطق نوری تعبیر غلطی است؛ چرا که این چهره‌ها هیچ وقت نمی‌توانند از سیاست کشور جدا شوند و تمام وجود آنها با این موضوع عجین شده است و اگر اکنون مسئولیت نمی‌پذیرند علتش این است که امکانش از آنها سلب شده است.

وی افزود: برای مثال آقای ناطق نوری بعد از مجلس پنجم دیگر مسئولیت اجرایی به صورت جدی بر عهده نگرفت و ۱۶ سال است که دیگر در این گونه عرصه‌ها حضور پیدا نکرده است. من فکر می‌کنم که میدان را برای امثال آقایان خاتمی و ناطق نوری برای حضور در عرصه سیاست تنگ کرده‌اند و امکان حضور از آنها گرفته شده است.

تحرک موذیانه مجمع روحانیون برای گره زدن سرنوشت یکی از سران فتنه (خاتمی) با ناطق نوری در حالی است که خاتمی و برخی چهره‌های مشابه در مجمع روحانیون ورشکسته به تقصیرند و در پروژه نیابتی سرویس‌های جاسوسی بیگانه‌ برای آشوب افکنی ایفای نقش کرده و با لعنت مردم در حماسه ۹ دی ۸۸ مواجه شده‌اند.

اما ناطق نوری پس از انتخابات دوم خرداد ۷۶ خود ترجیح داده که از متن مسائل اجرایی کنار رود و به لحاظ قانونی منعی برای فعالیت سیاسی ندارد. در عین حال با رصد مواضع برخی افراطیون در ماه‌های اخیر معلوم می‌شود که عناصر ورشکسته درصددند پشت افرادی مانند ناطق نوری پنهان شوند و حیات طفیلی خود را تجدید کنند. جالب اینکه همین طیف در روزگاری نه چندان دور شعار می‌دادند «مجلس زوری نمی‌خوایم، ناطق نوری نمی‌خوایم».
منبع:کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
آقای ناطق از سرمایه های نظام و شخصی وفادار به رهبری و نظام هستند.
منتقد بی سواد بی شناسنامه
Iran, Islamic Republic of
در همه جای دنیا حتی رییس جمهور هم که دوران ریاستش تمام می شود از صحنه سیسات کنار می رود در مراسم تشریفاتی حضور پیدا می کنند. درآنجا با فکر ساختن کشور وسرمایه گذاری برای آینده، عرصه برای حضور پررنگتر وفعالیت نیروی جوان مهیا می کنند و آن وقت در کشور ما از یک طرف برخی مسئولین آنقدر خوب عمل می کنند! و واز طرف دیگر آنقدراحساس تکلیف و وظیفه می کنند! که به این راحتی کنار نمی روند
در عوض این افراد محبوب مردم هستند.
Spain
محبوب از دید شما اقلیت !!
اقلیت در انتخابات معلوم می شود داداش
Spain
بله اقلیت معلوم شد که عارف 7 درصد بیشتر رای نداشت !!
مهم اینه که شما کلا" 4 میلیون بیشتر نبودی
رائ 4میلیونی با کیفیت بود.
مرگ بر خات...
Spain
خاتمی که خیلی وقت است مرده است ، این تحرکات هیچ وقت او را زنده نخواهد کرد ...دست و پا زدن های بی مورد !
Spain
بازم شما تندروهای اقلیت از طرف مردم نظر دادید ؟
نام : محبوب نام خانوادگي : مردم
چقدر هم علاقه مفرط به محبوبيت داريد.
آقای ناطق باید مواظب باشد تا مورد سو استفاده دشمنان قرار نگیرد.
حالا چه عجله ای است؟!
موردسوئ استفاده قرار گرفته اند
جاوید
وضعیت ناطق مثل هاشمی ست.هر دو فرزندانشون باعث شدن از سیاست کنار گذاشته بشن.الان هم اومدنشون فایده ای جز زنده شدن همون مسائل نداره.بهتره کلا از سیاست خداحافظی کنن چون سوالات بی جواب زیادی هست که پرسیده بشه.
علیرضا-و
آقای ناطق نوری تا سال 1384 و حتی بعد از آن هم خود خویش را کنار کشیده بودند ایشان در جلسه‌ای که در سال 1376 تقریباً 3 ماه بعد از انتخابات ریاست جمهوری که در حسینیه محبین الأئمه برگزار شد و حقیر نیز حضور داشتم اظهار کناره گیری از مناصب دولتی نموده و بعد ها هم در ایجاد وفاق و انسجام بین اصول‌گرایان تلاشها نمودند متأسفانه وقایع بعد سال 84 که با دسیسه نامزد شکست خورده انتخابات 84 و عوامل پشت پرده و همچنین خناسان و آتش بیاران فتنه رخ داد و همچنین حرکت ناشیانه آقای احمدی نژاد در کشاندن نام آقای ناطق به مناظره‌ای که لزومی به وارد کردن حداقل آقای ناطق به آن مناظره نداشت جناب ناطق سفره خود را از اصول‌گرایان جدا و متأسفانه وارد گود فتنه گران گردید البته انصافاً نه با تحرک زیاد و فقط در حد رایزنی‌ها.
اینجانب هنوز هم امیدوارم که ایشان سفره خود را از فتنه گران و عافیت طلبان جدا کنند و انشاءالله با سابقه ذهنی که از ایشان سراغ دارم این کار را خواهند کرد.
فقط به فکر منافع و جبیب خودشون هستند