کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اردوهای‌جهادی تحقق مطالبه‌رهبری است

17 مرداد 1393 ساعت 11:29

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: رویکرد قالب اردوهای جهادی دانشجویان تحقق مطالبه رهبری در اقتصاد مقاومتی است.


به گزارش جهان به نقل از فارس، محمد ودودحیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی در مسجد دانشگاه علم و صنعت گفت: اردوهای جهادی علاوه بر خدماتی که به مردم منطقه می‌رساند دارای یک ویژگی بزرگ است و این ویژگی مربوط به زنده شدن روحیه جهادی و ساخته شدن خود افراد است.

وی افزود: عنصر فعال بصیر در جامعه شخصی است که به شرایط حساس بوده و نسبت به پیرامون و رسالت انقلابی خود بی‌تفاوت نباشد، البته حساسیت به تنهایی کافی نیست بلکه برای اقدام درست باید بتوانیم موضوعات را به خوبی تحلیل کرده و تشخیص دهیم.

حیدری ادامه داد: به طور مثال در منطقه شرایطی فراهم شده بود که موضوع فلسطین از ذهن‌ها پاک شود ولی عنصر فعال حساسیت اصلی جهان اسلام را تشخیص می‌دهد.

وی افزود: ما در نعمت انقلاب اسلامی هستیم و متوجه این نعمت نمی‌شویم در حالی که در غزه زنان و کودکان به خاک و خون کشیده می‌شوند و در همین زمان موضوع افسردگی خرس قهوه‌ای برزیل به خبر شماره یک کشورهای آفریقایی تبدیل می‌شود و آمار بازدید از خبر گاز گرفتن یک فوتبالیست بالاتر از خبر کشتار جمعی در غزه قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی اظهار داشت: اردوی جهادی موفق اردویی است که نیاز هر منطقه را به درستی تشخیص می‌دهد و امسال رویکرد قالب در اردوهای جهادی مطالبه مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی است زیرا عمل به فرامین ولایت فقیه نباید در مقام شعار باقی بماند و ما باید این فرامین را تحقق بخشیم.

حیدری گفت: امیدواریم اردوهای جهادی مبنایی برای مسیر فعالیت‌های جهادی در زندگی جوانان انقلابی باشد.


کد مطلب: 374128

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/374128/اردوهای-جهادی-تحقق-مطالبه-رهبری

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com