پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۴

نعمت زاده: قیمت خودرو منطقی است

پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۳۴
کد مطلب: 374010
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: قیمت فعلی خودرو در کشور با توجه به میزان هزینه های تولید آن منطقی است.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، ˈمحمدرضا نعمت زادهˈ شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های چهارمحال و بختیاری گفت: قیمت خودرو در کشور تنها پنج یا شش درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته که این افزایش منطقی است.

وی اظهار کرد: بخشی از افزایش قیمت خودرو ناشی از دو درصد مالیات بر ارزش افزوده است که مجلس امسال تصویب کرد. وزیر صنعت، معدن و تجارت، استفاده از موتور مطابق با استاندارد یورو چهار در خودروهای داخلی، اجباری شدن نصب کیسه هوا در تمامی خودروهای تولید شده از ابتدای امسال و افزایش بیمه شخص ثالث را از دیگر عوامل افزایش قیمت خودرو برشمرد.

نعمت زاده ادامه داد: تنها نصف قیمت خودروی متعلق به خودروساز و تولیدکنندگان است و مابقی آن را امور واسطه ای شامل می شود.

به گفته وی، با هدف خروج از رکود اقتصادی و تورم و بهبود وضعیت بخش صنعت، لایحه ای با عنوان ˈحمایت از تولید و خروج از تورمˈ تنظیم و شنبه هفته آینده تقدیم مجلس می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


منتقد بی سواد بی شناسنامه
Iran, Islamic Republic of
مگر در زمان انتخابات 92 یکی از مثالهای آقایان برای انتقاد از عملکرد اقتصادی احمدی نژاد و گرانی تحمیل شده بر مردم، همین قیمت بالای پراید نبود! چه شد؟! آن زمان قیمت ها که به مراتب از الان پایین تر بود غیر منطقی بود،
حالا با وجود ادعای آقایان مبنی بر کنترل تورم، قیمت آن شد منطقی!
عباد
Iran, Islamic Republic of
پس نتیجه میگیریم خود شما غیر منطقی هستید!!!
بسیار از ایشون سپاسگزارم.راستی حال شما چطوره. همه چی رو به راهه دیگه. اصلا الان شما تو چه کشوری هستید!!!!! حتما که ایران نیستید.
م
Iran, Islamic Republic of
آقای آقازاده
قیمت پراید کمتر از 3ملیون تومان است کجای کاری
گرانی برای چه
شما که وضع مالیت مشخص است خدا رحم به مردم کند