پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

آبگرفتگی و سیلاب در ۴ استان کشور

چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب: 373978
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از احتمال سیلابی شدن و آبگرفتگی معابر در ۴ استان کشور طی ۳ روز آینده خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، احد وظیفه افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی طی سه روز در جنوب استان کرمان، شمال هرمزگان، شمال آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد.

به گفته وی، از این رو آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیلها در این نواحی پیش بینی می شود و ضروری است اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از خسارات احتمالی به عمل آید. مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: در سه روز آینده همچنین قسمت های مرکزی خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

وظیفه تصریح کرد: طی سه روز آینده پدیده غالب در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد و گرد و خاک است. طی همین مدت وزش باد نسبتا شدید در جنوب استان سمنان سبب ایجاد گرد و غبار در برخی ساعات در استان قم، شمال سمنان و جنوب استان تهران خواهد شد. وی افزود: فردا آسمان تهران صاف در شهرهای جنوبی همراه با باد و گرد و خاک است بیشینه و کمینه دما ی پایتخت مانند امروز به ترتیب برابر ۳۹ و ۲۸ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *