جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۵

تقدیر مجلس از دولت در پرداخت وام ازدواج

چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب: 373971
نایب رئیس فراکسیون جوانان مجلس ضمن تقدیر از اقدام دولت در زمینه پرداخت مجدد وام ازدواج، گفت: جوانان انتظار ویژه ای از دولت یازدهم دارند، چرا که در ابتدای دولت شعارهای خوبی در جهت توجه به قشر جوانان داده می شد و حالا آنها در انتظار محقق شدن شعارها هستند.
به گزارش جهان، میرهادی قره سید رومیانی در گفتگو با مهر، ضمن تقدیر از اقدام دولت در زمینه پرداخت مجدد وام ازدواج به جوانان گفت: زمانی که پرداخت وامهای ازدواج متوقف شد، اولین استارت توسط فراکسیون جوانان مجلس کلید خورد و پیگیری ها توسط مسئولان وزارت ورزش و جوانان ادامه یافت.

وی با اشاره به نقش موثر مجلس و اعضای فراکسیون جوانان در پرداخت مجدد وام ها، خاطرنشان کرد: اعضای فراکسیون جوانان مجلس جلسات زیادی را برای از سرگیری وام ازدواج با بانک مرکزی داشتند که در نتیجه آن در حال حاضر شاهد هستیم، دولت با وجود تمام مشکلات اقتصادی و مضیقه هایی که گرفتار آن است، پرداخت وام ازدواج آغاز شده است.

نایب رئیس فراکسیون جوانان مجلس با اشاره به این مطلب که مشکلات جوانان تنها به وام ازدواج خلاصه نمیشود، اظهار داشت: جوانان انتظار ویژه ای از دولت یازدهم دارند؛ چرا که در ابتدای دولت شعارهای خوبی در جهت توجه به قشر جوانان داده میشد و حالا این قشر در انتظار محقق شدن شعارها هستند.

قره رومیانی ادامه داد: اینکه حوزه جوانان را تنها در قالب وزارت ورزش و جوانان ببینیم به حق نیست و به نوعی ظلم به جوانان است. حوزه جوانان در وزارت ورزش و جوانان نیازمند موشکافی و اراده عملی برای اصلاح است. ما در حوزه جوانان قوانین کم نداریم اما در اجرا مشکل داریم که این امر مستلزم همکاری دستگاه های مرتبط با این حوزه است.

وی ضمن تبریک به اهالی رسانه به مناسبت روز خبرنگار، گفت: رسانه ها بازوی قدرتمندی برای دیده شدن مشکلات جوانان هستند. نمی توانیم نقش موثر رسانه ها و صدا وسیما را در جهت توجه به جوانان نادیده بگیریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خیلی باحالید.اونموقع که وام ازدواج رو راحت میدادن و شما اصلا خبر نمیشدین کجا بودین که حالا برای دادن وام کمتر با کلی منت و ... تشکر میکنین
کی دادند که ملت خبر نداشتند؟
تقدیر!!!!!!!!!!!
ببخشد از سرگیری وامی که خودشون قطع کرده بودن تقدیر داره؟
به قول معروف خودشون میبندن بعد باز میکنن میگن با کلیدمون باز کردیم!
مگروظایف انجام شده جای تقدیر دارد؟
Iran, Islamic Republic of
بعد از 3 ماه ثبت‌نام برای وام ازدواج و کلی دوندگی و پیدا کردن دو ضامن معتبر و تکمیل مدارک لازم، اظهار می‌دارند بودجه نیست! چرا متولیان بانک ملی نسیم‌شهر و امثال این بانک از همان روز اول جواب رد نمی‌دهند .