شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

شاگردان‌کی‌روش مهرماه درکمپ‌اروپایی

چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب: 373923
تیم ملی ایران به احتمال زیاد مهرماه امسال اردویی تدارکاتی را در یکی از کشورهای اروپایی برپا خواهد کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، تیم ملی کشورمان از ۱۹ دی ماه امسال در رقابت‌‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ در استرالیا کار خود را با دیدار با بحرین در ورزشگاه ملبورن آغاز خواهد کرد، به امید اینکه با قهرمانی در این رقابت‌ها طلسم چند دهه‌ای قهرمان نشدن در قاره کهن شکسته شود.

بر همین اساس پس از اینکه در آخرین سفر کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران به کشورمان، ماندن وی در فوتبال ایران قطعی شد، کی‌روش به برنامه‌ریزی برای حضور پرقدرت تیم ملی در جام ملت‌‌های آسیا پرداخته و حتی مقدمات این برنامه را نیز برای انجام تدارک مربوط به اجرایی شدن آن به فدراسیون فوتبال ارائه کرد.

*مقدمات برگزاری دیدار با ونزوئلا توسط کی‌روش

طبق این برنامه، تیم ملی ایران در یکی از نخستین اردوهای خود بعد از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از تاریخ ۱۴ تا ۲۲ مهر، همزمان با روزهای فیفا دی راهی کمپ اروپایی خواهد شد که البته مکان این کمپ هنوز مشخص نیست و مسئولان فدراسیون فوتبال ایران در حال رایزنی برای مشخص شدن مکان این کمپ پاییزی برای تیم ملی هستند.

تیم ملی قرار است در آخرین روز برپایی این کمپ به مصاف ونزوئلا برود و جالب اینکه گفته می‌شود اقدامات برگزاری این دیدار از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال نبوده و به نظر می‌رسد کی‌روش به شخصه برای برگزاری این دیدار رایزنی‌هایش را انجام داده است.

*یک کشور عربی، حریف ایران در ۲۳ آبان

در ادامه برنامه‌های تدارکاتی تیم ملی، شاگردان کی‌روش در تاریخ ۲۷ آبان ماه در تهران به مصاف کره‌جنوبی خواهند رفت. پیش از این و در همین تاریخ استرالیایی‌ها از فدراسیون ایران درخواست کرده‌ بودند تا با اعزام تیم ملی ایران به این کشور دو دیدار دوستانه را با تیم ملی کشورمان برگزار کنند که با قطعی شدن دیدار با کره‌جنوبی، خود به خود سفر ملی‌پوشان به کشور میزبان جام ملت‌ها نیز لغو خواهد شد.

همچنین کی‌روش برای ۲۳ آبان نیز درخواست یک دیدار دوستانه دیگر را برای کشورمان کرده بود و حتی عمان را به عنوان حریف تدارکاتی تیم ملی پیشنهاد داده بود که عمانی‌‌ها به خاطر درگیر بودن با رقابت‌‌های جام خلیج فارس این درخواست را نپذیرفتند.

با این حال شنیده می‌شود یکی دیگر از کشورهای عربی برای دیدار دوستانه این روز که در تهران برگزار می‌شود، جانشین عمان خواهد شد.

گفتنی است ۱۷ تا ۲۷ آبان روزهای فیفادی محسوب می‌شوند و به نظر نمی‌رسد در این تاریخ تداخلی بین برنامه‌های باشگاه‌ها با تیم‌های ملی بوجود بیاید.

تیم ملی ایران در این رقابت‌ها که از ۱۹ دی‌ماه امسال آغاز خواهد شد در گروهی تقریبا راحت در گروه C با تیم‌های امارات، قطر و بحرین همگروه است.

شانزدهمین دوره جام ملت‌های آسیا نوزدهم دی ماه سال ۱۳۹۳ آغاز می‌شود و روز یازدهم بهمن با دیدار فینال به پایان خواهد رسید، ضمن اینکه قرار است بازی‌های این دوره جام ملت‌های آسیا در ۵ شهر سیدنی، ملبورن، کانبرا، نیوکسل و بریزبین برگزار شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *