جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

پلیس چرت ظهر مالخران را پراند

سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب: 373805
رییس پلیس تهران بزرگ از دستگیری بیش از 80 مالخر و سارق خرد خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، سردار حسین ساجدی‌نیا ظهر امروز در حاشیه طرح برخورد با مالخران و سارقان خرد که در محدوده چهارراه مولوی و بازار حضرتی اجرایی شد، گفت: این طرح بنا به درخواست مردم و کسبه این منطقه و با تکیه بر اطلاعات مردمی، طراحی و اجرا شد.

وی با بیان اینکه این طرح به همت ماموران پلیس آگاهی تهران اجرایی شد، گفت: این طرح در راستای برخورد با سارقان خرد،‌ مالخران و قاچاق سیگار اجرایی شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام دستگیری بیش از ۸۰ نفر از سارقان، گفت: این طرح یک طرح جدید و نوعی بود، چراکه همواره طرح‌ها در ابتدای صبح و یا در انتهای شب اجرایی می‌شد اما این طرح در هنگامه ظهر و در ساعتی که مالخران و سارقان انتظارش را نداشتند، اجرایی شد.

ساجدی‌نیا با بیان اینکه این طرح در پایتخت ادامه خواهد داشت، گفت: تاکنون بیش از ۸۰ نفر دستگیر شده‌اند و تا پایان امشب قطعا تعداد بیشتری در این رابطه دستگیر می‌شوند.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه این طرح در منطقه بازار و برای تأمین امنیت اقتصادی کسبه اجرایی شد، در پاسخ به انتقادات مردمی مبنی بر عدم برخورد با معتادان گفت: جمع‌آوری معتادان نیازمند همکاری سایر دستگاه‌ها است و اگر کمپ و یا محلی برای نگهداری این افراد در اختیار پلیس داده نشود، جمع‌آوری معتادان کاری عبس و بیهوده است.

وی با بیان اینکه تهران بزرگ از ستاد مبارزه با مواد مخدر ظرفیت ۱۶۰۰ نفر برای جمع‌آوری معتادان لامکان دریافت کرده است، گفت: تاکنون ۶۰۰ معتاد جمع‌آوری و برای نگهداری تحویل کمپ‌ها داده شده است، اما برای جمع‌آوری معتادانی که بیشتر در مخروبه‌ها و کوچه‌ها اقامت دارند، باید سایر دستگاه‌ها نیز وارد میدان شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *