جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۵

قدردانی بسیج دانشجویی از قالیباف

سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب: 373786
بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه عملکرد مسئولین باید در چارچوب اسلام باشد نه کنوانسیون‌های بین‌المللی با صدور نامه‌ای از قالیباف بخاطر اجرای طرح تکریم زنان در شهرداری تهران قدردانی کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

«اکنون با گذشت بیش از ۳۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران که باهدف استقرار حکومت اسلام صورت پذیرفت و در راه پیروزی، حفظ و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خون‌های پاک و ارزشمندی هدیه شد، در این برهه از حیات با برکت این نظام الهی که به تعبیر مقام معظم رهبری در پیچ تاریخی قرار دارد استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده اسلام ناب محمدی (ص) با تجهیزی همه جانبه و بیش از پیش به جنگ با خدا و دین حق برخاسته اند و در این رویارویی از هیچ حربه در جهت تضعیف و آسیب رساندن به جمهوری اسلامی ایران که همواره الگویی برای آزادیخواهان و موحدان دنیا بوده دریغ نمی کنند.

اقدام شجاعانه و انقلابی حضرتعالی در راستای ارج نهادن به مقام اشرف مخلوقات که احیا و تعظیم شعائر اسلامی و مذهبی را به همراه داشت مایه مباهات ملت و بخصوص دانشجویان انقلابی است.

این اقدام شایسته و بجا که از آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) نشات گرفته و در راستای منویات مقام معظم رهبری است، متاسفانه با گسترده و هماهنگ دشمنان قسم خورده در خارج از کشور قرار گرفته و دست نشاندگان آنها در داخل کشور مواجه شده است که نشان دهنده قدم درست شما در این عرصه است.

در یک نظام اسلامی عملکرد مسئولین بایستی براساس و چارچوب اسلام و دین باشد نه اینکه اسلام را با کنوانسیون‌های بین‌المللی تطبیق داد که این بیراهه ایست بسیار نافرجام که متاسفانه امروز مشاهده می‌شود برخی مسئولین در این مسیر قرار گرفته‌اند و با وادادگی فرهنگی خواسته یا ناخواسته درحال هموار کردن راه تهاجم دشمن هستند.

جنبش دانشجویی همواره با رصد عملکرد مسئولین موارد انحراف را گوشزد کرده و از اقدامات شایسته حمایت می‌کند لذا برخود واجب دانستیم که مراتب تشکر ، قدردانی و حمایت خود را از این اقدام انقلابی جنابعالی اعلام کنیم.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


درود بر شهردار محبوب من
دکتر قالیباف کار بلد
شمسايي
با سلام اتفاقا به نظر من اين كار كاملا اشتباه است چرا كه با اين تبليغات رسانه اي دنيا از مسئله غزه منحرف مي شود در صورتي كه اين كار در اكثر وزارتخانه ها سالهاست كه اجرا مي شود وهيچ تبليغات وشو من بازي هم نداشته اند
متاسفم برات با این نظرت.
توفیقی
اگر چه تاکنون من به قالیباف رای نداده بودم و مواضع ایشان برای من شفاف نبود ولی اکنون به یقین رسیدم که قالیباف بدلیل شجاعت و مدیریت جهادی لایق تر از سایرین است
Iran, Islamic Republic of
فکر نمی کنی یه کم دیر باشه
دم انتخابات پارسال طرفدارای قالیباف و جلیلی تا تونستند از خجالت هم در اومدن تا روحانی رای بیاره
عوض اینکه دست هم رو بگیرند...