پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

حمله نظامیان صهیونیست به مسجد‌الاقصی

دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب: 373594
یکی از نگهبانان مسجد الاقصی گفت: شمار زیادی از نیروی پلیس رژیم صهیونیستی صبح روز دوشنبه به حریم و فضاهای اطراف مسجد الاقصی حمله کردند.
به گزارش جهان به نقل از العالم، این نگهبان مسجد الاقصی که خواست نامش فاش نشود، خاطرنشان کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی با شلیک بمب های صوتی و گلوله های فلزی با روکش پلاستیک به دهها نمازگزار حاضر در مسجد الاقصی حمله کردند.
سایت خبری تحلیلی رأی الیوم نوشت: این نگهبان در گفت وگوی تلفنی از داخل مسجد درحالیکه صدای انفجارهای شدید بمب های صوتی به گوش می رسید، گفت: شمار زیادی از نیروهای صهیونیستی با استفاده از بمب های صوتی از طرف باب المغاربه یکی از درهای واقع در دیوار غربی مسجد الاقصی به نمازگزاران حاضر در مصلای سقف دار واقع در پشت مسجد حمله کردند.
وی افزود: پلیس رژیم صهیونیستی با شلیک گلوله های صوتی و پلاستیکی به سوی نمازگزاران داخل مسجد، تلاش داشت تا آنها را وادار به خروج از مسجد کند.
این نگهبان تصریح کرد: نمازگزاران با هر آنچه که در اختیار دارند از سنگ و کفش با نیروهای صهیونیستی مقابله می کنند.
این نگهبان مسجد الاقصی با بیان این که این درگیری ها هیچ تلفاتی نداشت، گفت: هدف از این حمله، فراهم کردن شرایط مناسب برای حملات شهرک نشینان به مسجد الاقصی است زیرا گروه ها صهیونیستی براساس بیانیه هایشان برای حمله به مسجد الاقصی در سالروز به اصطلاح تخریب معبد ادعایی هیکل که فردا سه شنبه است، فراخوان داده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *