پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

آغاز جمع‌آوری تابلوهای پارک ممنوع از تهران

دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب: 373534
رئیس پلیس راهور تهران از آغاز اصلاح و جمع آوری تابلوهای غیر ضرور پارک ممنوع و پارک مطلقا ممنوع خبر داد.
به گزارش جهان، سرهنگ تیمور حسینی در گفتگو با مهر اظهار داشت: پس از اعلام رئیس پلیس راهور درباره کاهش تابلوهای پارک ممنوع و ساماندهی انتقال خودروها به پارکینگ، این موضوع در دستور کار ماموران راهور تهران قرار گرفت و در حال حاضر مشغول آمایش تابلوها و کاهش آنها در سطح شهر هستیم.

وی ادامه داد: تابلوهای اضافی از سطح شهر جمع آوری و برخی از تابلوهای توقف ممنوع نیز زمان دار می شوند.

رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به ساماندهی انتقال خودروهای متخلف به پارکینگ افزود:براساس قانون رانندگان خودروهای جرثقیل حق ندارند با استفاده از دستگاههای بانکی در هنگام حضور رانندگان پولی دریافت کنند و موظفند خودرو را با حضور مالک تحویل وی دهند.

به گفته حسینی، تابلوهای راهنمایی در تهران قابلیت الکترونیکی شدن را دارند و بهتر است این تابلوها تغییر کرده و الکترونیکی شود.

وی از توقیف موتورهای سه چرخ خبر داد و گفت:ساماندهی موتورهای سه چرخ بر عهده پلیس نیست و براساس آئین نامه ها تردد این وسایل در سطح شهر ممنوع است. ماموران پلیس در صورت مشاهده اینگونه وسایل نقلیه آنها را توقیف می کنند.

رئیس پلیس راهور تهران در واکنش به گلایه های مردم در مورد توقف خودروها درحاشیه بزگراهها قبل از ورودی محدوده طرح ترافیک با اعلام اینکه مشکلات ترافیکی پایتخت زیاد است،تاکید کرد: اگر ماموران به صورت مقطعی در حال گشت زنی در این مناطق باشند از توقف خودروها جلوگیری کرده و آنها را اعمال قانون می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


افشار
چه عجب. يادمه در خيابان گاندي كار ميكردم. جلوي ديوار بسيار طولاني كه مربوط به يك سازمان دولتي بود و درب آن از خيابان ديگري بود و بدين ترتيب جلوي اين ديوار به هيچ دردي نميخورد و ما ماشينمان را پارك مي كردم، بكدفعه ديديدم تابلو پارك ممنوع نصب كردند! ما مجبور ميشديدم عليرغم ميلمان جلوي ساختمانهاي مردم، يا كنار خيابان اصلي و .... بازحمت فراوان جاي پارك پيدا كنيم بطوريكه يقين پيدا كرديم دستهايي در كار است كه آدم به راحتي نتواند جاي پارك پيدا كند و اين شگفت انگيز بود! بجاي آنكه جاهاي فرعي را باز كنند كه مردم آنجا پارك كنند و براي پارك كنار خيابان بخصوص خيابانهاي باريك ، خيابان را بند نياورند، خود پليس محلهاي فرعي را پارك ممنوع كرده بود!
اول پارکینگ به اندازه کافی در اختیار مردم بذارید بعد اگه کسی تو خیابون پارک کرد دنبال پول گرفتن و جریمه باشید