جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

واکنش جالب زلاتان به خرید دی‌ماریا

دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب: 373533
مهاجم سوئدی پاری‌سن‌ژرمن عنوان کرد: نمی‌داند که این تیم واقعا به دی‌ماریا نیاز دارد یا نه؟
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، آنخل دی‌ماریا، ها‌فبک آرژانتینی رئال مادرید پس از ورود تونی کروس و خامس رودریگس به این تیم جایگاه خود را از دست داده و به احتمال زیاد در چند روز آینده تیم جدیدی را انتخاب خواهد کرد.

این ها‌فبک آرژانتینی که نقش مهمی در قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا داشت، از تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن، منچستریونایتد و بایرن‌ مونیخ پیشنهاد داشت.

زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی پاری‌سن‌ژرمن در واکنش به خرید آنخل دی‌ماریا گفت: نمی‌دانم که واقعا به این بازیکن نیاز داریم یا نه؟ پاری‌سن‌ژرمن تیمی است که در سال‌های گذشته ستاره‌های زیادی را جذب کرده و در واقع برای کسب قهرمانی باید بازیکنان بزرگی داشته باشد. اما نمی‌دانم که واقعا در ترکیب خود به بازیکنی مثل دی‌ماریا نیاز داریم یا نه؟

زلاتان ابراهیموویچ در پاسخ به این سوال که آیا از حضور احتمالی دی‌ماریا در پاری‌سن‌ژرمن هیجان زده هستید یا نه؟ گفت: خیر. به هیچ عنوان. هیچ احساس خاصی به ورود احتمالی دی‌ماریا ندارم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *