پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۶
۱۱

برخورد وزارت اطلاعات با شبکه‌های ماهواره‌ای غیر قانونی

يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۶
کد مطلب: 373437
وزارت اطلاعات با انتشار بیانیه‌ای از تعطیلی تعدادی از دفاتر شبکه های ماهواره‌ای غیر قانونی در کشور خبر داد.
برخورد وزارت اطلاعات با شبکه‌های ماهواره‌ای غیر قانونی
به گزارش جهان نيوز؛ با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) دفاتر تولید تعدادی از شبکه‌های ماهواره‌ای که در چهار استان کشور به طور مخفیانه و غیرقانونی در راستای ایجاد اختلافات مذهبی و تشدید تفرقه در جهان اسلام وتخریب وجهه تشیع فعالیت می‌کردند، شناسایی گردیده وبا حکم قضایی تعطیل و عوامل آنها بازداشت شدند.

در ادامه این بیانیه آمده است: "برخی از این شبکه های ماهواره‌ای که مرکز پخش آنها در انگلیس و امریکاست توسط این دفاتر و عوامل آن در استانهای قم، اصفهان، تهران و خراسان‌رضوی به پشتیبانی از برنامه‌های اختلاف‌افکنانه در جهان اسلام مبادرت می‌کردند.

بر اساس این گزارش، این شبکه‌ها در راستای اهداف برخی سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه و تأمین اهداف استکبار جهانی فعالیت نموده و در جهت مخدوش نمودن وحدت و مصالح جهان اسلام در پوشش برنامه های مذهبی و شعائر اسلامی فعالیت می‌کردند.

اختلاف افکنی بین پیروان مذاهب اسلامی از طریق توهین و افترا به مقدسات آن‌ها، اهانت به علمای جهان اسلام‌، اعلام هفته برائت در مقابل هفته وحدت‌، تبلیغ و ترویج سبک‌های غلط‌،‌ خرافی و خشن عزاداری‌‌، محور و رویکرد اصلی برنامه‌های تولیدی این دفاتر بوده است."

***

پیش از این جهان نيوز در خبری تحت عنوان "سیستم ماهواره‌ای فرقه شیرازی در قم و هشدار به مسئولان" نسبت به فعالیت‌های این فرقه منحرف هشدار داده بود که خوشبختانه با واکنش مثبت نهادهای مسئول مواجه شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یه طوری نوشتین فرقه "شیرازی ها"
اینا که ربطی به شیراز ندارن!
منظورش صادق شیرازیه دیگه. در مورد اینا دو حالته یا دشمن اسلامند یا کم دارن. در هر دو حالت آب به آسیاب دشمن می ریزن . بر طبق حدیث معصوم که می فرماید دو گروه کمر مرا شکستند یکی دانشمند فاسد و دیگری جاهل مقدس نما باید از اینا بر حذر بود.
United States
فرقه ش.... باید از روی زمین محو شود ...
خدا رو شکر
دستشون درد نکنه
احسنت خود ملعونش رو هم دستگیر کنید
دولت محترم شبکه بی بی سی را فیلترکنن.اگه عمو جک استراو اجازه میدن.
یک فکری هم برای آنتن های ماهواره کنن توی مجتمع های مسکونی اونایی که آنتن ماهواره دارن که تعدادشان هم کم نیست دو شاخه آنتن مرکزی رو می کشن ما همین شبکه های داخلی رو هم نمی تونیم ببینیم واقعا طوری شده که آدمایی که میخوان سالم زندگی کنن گیر کردن از بی قانونی!!
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از وزارت همیشه هشیار اطلاعات
از صدر اسلام تا کنون تنها سیاستی که توانست رخنه در اسلام ناب محمدی(صل علیه و آله و سلم) بکند و بعضی وقت ها مسلمانان رو دچار سردرگمی و حیران بکند همین سیاست« دین علیه دین» بود که با ساختن مسجد ضرار در صدر اسلام شروع شد و تا اکنون تنها تاکتیک مؤثر دشمنان اسلام است ولازم مسلمانان همیشه پیرو ولایت و امامت و در عصر حاضر پیرو ولی فقیه باشند!
United States
بعد از مدت ها خسته نباشید .....
هادی
Iran, Islamic Republic of
خدا خیر بدهد به بچه های انقلاب(زمانه)، فتن و تمام کسانی که با روشنگریشون باعث شده سربازای گمنام فعالیتهای شیعیان صهیونیستی با بیش از 15 شبکه ماهواره ای رو جدی بگیرن
خون بها
Iran, Islamic Republic of
سلامتي سربازهاي گمنام امام زمان (عج) صلوات
اللهم صل عل محمد و آل محمد و عجل فرجهم