پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

اسرائیل هلاکت یک نظامی اش را تاییدکرد

يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب: 373360
ارتش رژیم صهیونیستی به طور رسمی اعلام کرد که نظامی اسرائیلی که پیشتر مدعی شده بود توسط حماس به اسارت گرفته شده، به هلاکت رسیده است.
به گزارش جهان مهر به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما خبر داد، ارتش رژیم صهیونیستی در ساعات آغازین صبح امروز به طور رسمی از هلاکت "هدار گولدین" نظامی اسرائیلی خبر داد.

"اوفیر جندلمان" سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود در پایگاه ارتباط اجتماعی فیس بوک نوشت: رسما اعلام می کنم که همراه و همکار ما، گولدین در میدان جنگ در نوار غزه کشته شده است.

گولدین روز جمعه در جریان درگیری با نیروهای مقاومت در شرق رفح ناپدید شد و در همان ساعات اولیه صبح جمعه رژیم صهیونیستی مدعی شد که این نظامی اسرائیلی توسط حماس به اسارت گرفته شده است و از این امر به عنوان دستاویزی برای نقض آتش بس هفتاد و دو ساعته ای که توسط سازمان ملل اعلام شده بود، در همان ساعات آغازین این آتش بس استفاده کرد و آمریکا نیز بلافاصله خواستار آزادی گولدین شد. در حالیکه حماس همان روز رسما اعلام کرده بود که هیچ اطلاعی در خصوص این نظامی اسرائیلی ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *